The Redmen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Da har jeg også kommet igang med spillingen! Er veldig positiv så langt! Jeg ser også at mange av spillerne har like stats som på forrige versjon, men det betyr nok bare at de er sikre på ferdighetene til spillerne Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Da har jeg også kommet igang med spillingen! Er veldig positiv så langt! Jeg ser også at mange av spillerne har like stats som på forrige versjon, men det betyr nok bare at de er sikre på ferdighetene til spillerne Er likevel overrasket over at Isco, Jese og Varane ikke ble bedre. Spesielt Varane og Jese burde vært langt bedre enn de er nå. Nå vet ikke eg om alt er bekreftet eller om det blir gjort noen endringer. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Enig. Jeg også håper på at det blir noen endringer. Jeg ser på noen Liverpool spillere, spesielt de litt yngre, som skulle hatt litt andre stats. Men det er mine subjektive meninger på spillerne, dog Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Er selvsagt personlige meninger. Er nok mange flere enn Varane som har altfor dårlig stats. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Er det noen som har funnet skins enda, søkt litt rundt men finner ikke. Prøvde også det samme som Fm13 men det funket ikke å bruke Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Skins etter 2 dager?;D Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Skins etter 2 dager?;D Ja hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Kommer de så fort? Regner ikke med det, men man vet aldri. Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Om jeg forhåndsbestiller og får tilgang til betaen.. må jeg starte en ny save etter offisiell release da? Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Du skal kunne fortsette med saven når du får fullversjonen^^ Lenke til kommentar
JaySpearing Skrevet 19. oktober 2013 Del Skrevet 19. oktober 2013 Du skal kunne fortsette med saven når du får fullversjonen^^ All right, da bestiller jeg! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ting som irriterer meg på FM14: Jeg har alltid åpen team rating-widget for MITT lag under kamp. Men på FM14 så er det tilfeldig hvilket lag som dukket opp i widgeten når jeg starter en ny kamp. Å åpne "Backroom advice meeting" tar aaaaalt for lang tid. Regner med dette fikses til den offisielle utgivelsen, men at det skal ta 20-30 sekunder er litt i drøyeste laget. Disse forslagene som kommer opp under kamp forsvinner så fort at jeg rekker ikke å lese dem skikkelig. De burde være opp til jeg krysser dem ut. Jeg bruker custom view på lagvisningen, men den driver å endrer seg til contract og selection info av seg selv. JÆVLIG irriterende... 1 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Noen som har en billig plass jeg kan kjøpe FM 2014? Trenger ikke betaen klarer å vente til release, men billigst hadde vært fint ^^ og safe ofc Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. oktober 2013 Del Skrevet 20. oktober 2013 Ting som irriterer meg på FM14: Jeg har alltid åpen team rating-widget for MITT lag under kamp. Men på FM14 så er det tilfeldig hvilket lag som dukket opp i widgeten når jeg starter en ny kamp. Å åpne "Backroom advice meeting" tar aaaaalt for lang tid. Regner med dette fikses til den offisielle utgivelsen, men at det skal ta 20-30 sekunder er litt i drøyeste laget. Disse forslagene som kommer opp under kamp forsvinner så fort at jeg rekker ikke å lese dem skikkelig. De burde være opp til jeg krysser dem ut. Jeg bruker custom view på lagvisningen, men den driver å endrer seg til contract og selection info av seg selv. JÆVLIG irriterende... Regner med du sender inn tilbakemelding om det siden du spiller betaen da? 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er fm 14 bedre enn 13 til nå eller? hvordan føles det ut i forhold? er flowen i spillet bra? Lenke til kommentar
DLillemo Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Herregud, ja! Jeg har lagt bort FM13 for godt nå ^^ Rykka opp med stockport etter første sesongen etter å ha startet arbeidsledig. Jeg synes at sesongene går mye fortere. Tiden mellom kampene er nedkortet Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Er det bare meg som synes at avslutnignene er enda verre på dette enn tidligere Fm spill, de misser jo på opplagte muligheter hele tiden. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. oktober 2013 Del Skrevet 21. oktober 2013 Håpløse avslutninger har for meg eksistert på alle versjoner av FM som jeg har spilt. Merker ikke noe forskjell nå egentlig. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå