avtrekkeren Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 De med vanlige bilder og svarte silhouetter er spillere som er i databasen fra før ja. Alle "regens" har et datagenerert ansikt Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 9. august 2014 Del Skrevet 9. august 2014 Om du ønsker så er det mulig og ikke se datagenererte ansikt hos regens. Dette kan gjøres på instillinger. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. august 2014 Del Skrevet 12. august 2014 Jeg vet hvor jeg setter samtlige spilleres langskudd-innstruks til "Aldri", men jeg savner valget "Siste sjanse, skyt en gang til og familien din forsvinner". 4 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 Anbefaler alle å gå inn på footballmanager.com og registrere seg som såkalt "SI INSIDER". Da får man nyheter om 2015-versjonen samt 10% rabatt på spillet når det slippes. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Tips til greie spillere i min første sesong i Charlton(2013)? Har den siste transfer updaten. Ett fett hvilke posisjoner. Budsjett 25mill kroner. Endret 16. august 2014 av VaporHead Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 (endret) Får du napp på en spiller som Kaper Kusk? Vet ikke om han er interessert i klubben din, men han er definitivt verd forsøket. Gjort det bra for meg på mange saver. Får han for 4 mill NOK pga utkjøpsklausul. Endret 16. august 2014 av Leaf Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. august 2014 Forfatter Del Skrevet 16. august 2014 Har brukt Kusk i Soton. Var fin å ha første sesong som inside forward på vingen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Ah, skal sjekke ut om jeg finner'n. Noen andre som det er verdt å kjøpe? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 16. august 2014 Del Skrevet 16. august 2014 Ta hvertfall vare på Solly, er god som backup i gode toppklubber i Europa! Vajebah Sakor, Herman Stengel, Ruben Rochina, Alberto Cerri, Humam Tariq og Lee Seung Woo er spillere som har gjort det bra for meg. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Anbefaler alle å gå inn på footballmanager.com og registrere seg som såkalt "SI INSIDER". Da får man nyheter om 2015-versjonen samt 10% rabatt på spillet når det slippes. Billigere på Fmscout.com ettersom Norge er utenfor EU (-12% på 40 pund), ikke mye, men den koster 35 pund ut august i tillegg til -12%. Rundt 315 kr Beta-tilgang gis også. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Anbefaler alle å gå inn på footballmanager.com og registrere seg som såkalt "SI INSIDER". Da får man nyheter om 2015-versjonen samt 10% rabatt på spillet når det slippes. Billigere på Fmscout.com ettersom Norge er utenfor EU (-12% på 40 pund), ikke mye, men den koster 35 pund ut august i tillegg til -12%. Rundt 315 kr Beta-tilgang gis også. Hm, dette var jeg ikke klar over. Takk for tipset Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 begynte å spille igjen etter en lengre pause... Deilig med litt FM igjen -er fmnorge.com nede? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Virker som FMnorge er nede ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. august 2014 Forfatter Del Skrevet 17. august 2014 Var nede i går og. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 (endret) "Det er mål, Spiller A har scoret mot deg! Dette er hans første mål på 22 kamper! Hans første mål for klubben, faktisk. Noensinne i karrieren, egentlig. Jobben hans er faktisk revisor, ikke fotballspiller. Og han har gikt. Og er 72 år. Poenget mitt er at du og forsvaret ditt suger Ædda bædda, nørd". Jeg vet ikke hva dere ser når dere slipper inn mål, men når vi havner under er dette det eneste jeg kan tenke på. Og om dere lurer; ja, jeg tapte en kamp en av de kampene du bare ikke skal vinne. Endret 17. august 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 "Det er mål, Spiller A har scoret mot deg! Dette er hans første mål på 22 kamper! Hans første mål for klubben, faktisk. Noensinne i karrieren, egentlig. Jobben hans er faktisk revisor, ikke fotballspiller. Og han har gikt. Og er 72 år. Poenget mitt er at du og forsvaret ditt suger Ædda bædda, nørd". Jeg vet ikke hva dere ser når dere slipper inn mål, men når vi havner under er dette det eneste jeg kan tenke på. Og om dere lurer; ja, jeg tapte en kamp en av de kampene du bare ikke skal vinne. ah de der kampene hvor ballen bare ikke går inn uansett om du har 20+ sjanser mens motstanderen har 1 og setter den? er jævlig det der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Patrick. Det er jo sånn FM er. Alltid en som skal bryte en greie mot nettopp deg. Ellers klarte jeg å få Courtois til Soton før tredje sesong. Den er jeg fornøyd med! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Huff, jeg har alt for mange spillere, men vil ikke selge noen av de... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. august 2014 Forfatter Del Skrevet 18. august 2014 Kjenner til den der. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 (endret) Er faktisk helt forferdelig! Er ikke dette typisk da? EDIT: ser ut som om bildet ble litt lite, men Walcott blir skadet i sin egen testimonial... Endret 18. august 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå