Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014

Anbefalte innlegg

Disse stjernene endres vel ut ifra resten av laget ditt og hvor gode de andre spillerne er. Og selv om potensialet er høyt kommer ikke alle spillerne opp på det nivået som blir forutsett.

ok :) jeg har solgt noen av midtbanespillerne mine (Cleverley, Fletcher og Anderson) Har ikje hentet inn noen andre heller :p så syntes det var litt rart at han skulle synke så mye :p Herrera har jo spilt fast hele første sesongen :p

Takk for raskt svar Leaf! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var jeg ferdig med enda en sesong, og har knust alle rekorded i serien(bortsett fra poengrekorden min, ufattelig nok). 0 tap denne sesongen, har 40 kamper uten tap nå, scorte 128mål(forrige rekord var også meg sesongen før, 113 mål.) Tidenes toppscorer med 43 mål,3 mål foran Der bomber sin rekord. Er Bayern, så er bare 34kamper og, så er fornøyd med antall mål. Over 3.7 mål per kamp :)

Edit: I tillegg fikk spissen min 8.26 i snitt, som også var ny rekord. gamle rekorden var på 7.86.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

4-3-2-1. på midten har jeg et anker i den defensive rollen, en fremskutt Playmaker, en dyptliggende playmayker, 2 vinger(OMH/OMV) og en spiss.

edit: Det er vel standard formasjonen til BM? Er i 2023 så en stund siden jeg startet saven :p

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Spillerne velger selv om de vil bytte nasjonalitet for og kunne spille for ett annet landslag, hvis dem ikke allerede har debutert for sitt land da selvfølgelig.

Er heller ikke alle som vil bytte statsborgerskap, selv om de har mulighet for det. Sånn som har der hos deg, da han ikke ser noen fordeler av og bytte :)

Lenke til kommentar

4-3-2-1. på midten har jeg et anker i den defensive rollen, en fremskutt Playmaker, en dyptliggende playmayker, 2 vinger(OMH/OMV) og en spiss.

edit: Det er vel standard formasjonen til BM? Er i 2023 så en stund siden jeg startet saven :p

Lagd den selv, eller lastet ned?
Lenke til kommentar

http://i.imgur.com/gXbpGtW.jpg

Er det virkelig mulig?!

Tja i FM så er alt mulig :p Men i virkeligheten? Heller tvilsomt ;)

Har selv den erfaringen fra straffesparkkonkurranser i FM at keeperne så og si aldri redder, de slepper nesten inn alt xD Før en eller annen helt på tampen enten bommer eller skyter dårlig og keeperen redder.

Men det går ofte over de første fem målene, kan ofte ende opp mot 6-8 får noe blir avgjort.

Endret av Halky
Lenke til kommentar

Jeg er nyopprykket til La Liga, begge vingene mine (16 år), begge backene (16 år) og en av midtstopperne mine (18 år) har en snittalder på 16.4 år. It's dark, and I'm wearing sunglasses. Hit it.

Faktisk så er begge backene mine og midtstopperen fast inventar i startelleveren til Italia U21.

Nok skryt; jeg prøvde meg på jobben som landslagstrener for Ukraina, men de lo av meg. Nå ser jeg at Norge U21 er kvalifisert til U21 EM og jobben er ledig! Har slengt inn en søknad, kan bli moro å trene et landslag (spesielt er ungdomslag, føler jeg "bygger" meg mer opp da).

PS: Jeg sliter med å snu kamper. Ikke bare resultatmessig, men dersom motstanderen presser på så klarer jeg ikke å snu utviklingen. Dersom kampen starter med at motstanderen har spillet så får jeg ikke vendt spillet. Uansett om jeg endrer formasjon, bytter spillere, endrer instruksjoner, osv. så vet jeg etter 10 minutter om jeg kommer til å dominere eller om jeg må slite meg til 0-0.

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

FM13-spørsmål her:

Jeg har tatt over som trener for Norge U21. Er det ingen mulighet for meg til å få en rapport på spillerne? Altså, ikke av speiderne på klubblaget mitt, men å få en landslagsrapport.

Eller er det noe som kommer etterhvert? Og hvorfor kan jeg plutselig ikke se hvordan Norge spilte i kampene før jeg tok over? Jeg kunne det tidligere, men etter at jeg tok over så er alt nærmest slettet.

Nevermind, jeg så ikke før nå knappen hvor du kunne tilby noen jobb som ass. manager...

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

http://i.imgur.com/gXbpGtW.jpg

Er det virkelig mulig?!

hehe hadde en lignende straffekonk med 21-22 som jeg tapte dessverre klikka spillet ettersom jeg skulle bare ta en screen shot og så trykket jeg feil og tabba ut og da ville den aldri inn på spillet igjen :'(

men ja er mulig på ekte og, skjer veeldig sjeldent men var det ikke københavn-lillestrøm som hadde noe innisatans mye straffer i royal league greiene?

Lenke til kommentar

Skikkelig rart dette med straffekonk. Hadde nettopp en straffekonk selv. Den gikk riktignok "bare" til stillingen var 8-7 og jeg vant. Virker som at når det er straffekonk så scorer spillerne omtrent uansett, men når jeg får straffer imot iløpet av en kamp, så hender det faktisk at keeperen min greier å redde :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...