dredg Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Nå ble det ikke til at jeg kjøpte spillet. Jeg har sett flere som kommenterer på ulike forum at de bruker opptil en time på kampforberedelser, at pre-season tar timesvis osv osv. CM01/02 er nok i overkant enkelt, men samtidig så skal det jo være moro da. Hvis jeg må sette av et år for å forstå spillet kan jeg like gjerne ta trenerkurs hos NFF og bli trener på fulltid. Men i alle dager bare å starte opp classic mode. Det er jo som gode gamle CM! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Ja, det er mulig å bruke uhorvelig tid på spillet. Det er kanskje også det en må gjøre på den vanlige versjonen av fm2014, men det finnes også mulighet for å spille i en "classic mode" der det er lite slikt. Jeg har ikke prøvd det enda, men kanskje det hadde vært noe... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Tips til lag som passer 41212 formasjonen helst i PL, La Liga, Serie A. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Røverkjøp! Funka ti ganger bedre når jeg puttet en italiensk pratende Vajebah Sakor opp som offensiv midtbane også! 1 Lenke til kommentar
Halky Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Fått han til Mjøndalen ja xD Sjekket ut statsen til han hos meg også, joa han er nå ganske så god her også Men til en noe høyere pris Endret 4. juli 2014 av Halky Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Merkelig nok så satset jo ikke Parma på han, så han var jo mer enn villig til å komme! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Hos meg så ble han lånt ut til Feyenoord og C.S. Marítimo før han ble kjøpt av Atalanta i 2016/2017 sesongen. Han var der i rundt to sesonger før Atlético Madrid kjøpte han. Lenke til kommentar
bernbeck Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Endelig får jeg tid til å spille FM igjen. Lenge leve sommerferie Noen som har tips til morsomme lag som har en liten utfordring i seg? Tenker ikke skrill-premier klasse, men 2. eller 3. divisjon i en europeisk liga. Har hatt en forkjærlighet for Athletic Bilbao i de siste utgavene av FM, men føler det er på tide å prøve noe nytt. Slenger med noen bilder av noen spillere jeg fikk kjøpt og utviklet i FM12 og 13. Noen som har fått noen bra regens enda som det er verdt å dele? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Skulle til å kjøpe han her, hadde oversett hvor lenge han var ute, men heldigvis stoppa styret meg fra å kaste bort peng... meneh, noen som har opplevd lengre "skader" i FM? Endret 14. juli 2014 av KriFos Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Tre år for et virus?! Hva faen? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2483429/Tranmere-midfielder-Joe-Thompson-diagnosed-cancer.html Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2483429/Tranmere-midfielder-Joe-Thompson-diagnosed-cancer.html Feels Manager 2014 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) Sympatikjøp! Endret 14. juli 2014 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Halky Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Da har man nettopp fullført 2019-2020 sesongen i PL med mitt Arsenal og havnet på en noe skuffende 5. plass bak Man Udt på 4, Tottenham på 3, Man City og Chelsea på 1 plass. Chelsea har forresten nå vunnet PL hele syv ganger på rad :O Selv så sleit jeg en del i starten av sesongen, sånn at jeg havnet alt for lagt bakpå og sleit med å hente meg opp, før jeg klarte det på slutten og endte på en femte plass. Må gjøre noen forsterkninger i stallen foran neste sesong, føler jeg kan trenge litt mere kvalitet i noen av delene. Men nå først skal jeg lede Spania ut i EM i Tyrkia Tror jeg lett skal kunne gå videre fra denne gruppen med her med mitt Spania Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Messi har 18 på Lederegenskaper i 2023, har han det når man starter også? Mest overvurderte spilleren på FM. jeez. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Her er Messi i år 2020 Fortsatt meget god til og være 32 år gammel Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 (endret) Bedre i 2023 jo. lol. Endret 15. juli 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Rbk89 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Ander Herrera gjekk ifra 4 stjerner å ned til 2 1/2 stjerne i pausen mellom 1. og 2. sesongen min på fm.. hva kan jeg gjøre for å holde spillerne på det potensiale dei har når dei kommer til klubben? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Disse stjernene endres vel ut ifra resten av laget ditt og hvor gode de andre spillerne er. Og selv om potensialet er høyt kommer ikke alle spillerne opp på det nivået som blir forutsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå