Syncz Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Har ikke peiling? Fikk ikke noe "registrer for playoff kamper" og det høres bare rart ut. Kunne ikke fortsette så satte meg på ferie og de brukte alle spillerene som jeg ikke kunne bruke (og tapte seff) Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Yup da var det direkte opp til tippeligaen med flere poeng foran nr 2. Nå kommer et helvetes liv å holde seg oppe, ingen spillere vil komme til meg og må hente vrakgods fra adeccolag 3 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 (endret) Hvordan bruker dere de unge spillerne, de beste får jo naturligvis spille mye(sterling,vitinho osv) Men de litt mindre skilla for øyeblikket som har stort potensialet er så vanskelig å finne kamp å spille som regel. eg prøver å bruke dem i kampene mot drittlag, men er litt risky da jeg ikke har garantert vunnet ligaen, har som oftest blitt reddet av Guden Sturridge som alltid scorer mål . I CL så bruker jeg dem hele tiden, er som regel lett å komme seg videre fra gruppespill, ligacupen og fa cupen så får de spille omtrent de fleste kampene med untak mot storlag og som oftest i finalen(bruker flere av dem da men må ha noen av de mer modne spillerne på laget da) og hva skjer med at de ungguttene ikke har lyst til å dra på lån hos ajax som er min samarbeidspartner, er jo en fantastisk klubb å spille for Endret 20. mai 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Låner ut alle unge spillere som ikke er første eller andre valg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2014 Låner ut, men føler at utviklingen ikke blir den store der som regel. Prøver å la flest mulig spille selv egentlig, selv om det er vanskelig. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 20. mai 2014 Del Skrevet 20. mai 2014 Har et dilemma. Spilte nettop CL finale, tapte 6-7 på straffer. Dagen etter klikka FM... Jeg spiller med lagring hver uke så det er bare den kampen som røk. På den ene siden synes jeg det er kjipt, jeg tapte jo den kampen og burde egentlig tape den med vilje, men på den andre siden så var jo ikke dette min skyld og hadde jeg vunnet den, så hadde jeg jo risikert å tape. Noen som har noen tanker? Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Kjøp billig, selg dyrt Må selge for å gå i pluss siden jeg har rundt 1k tilskuere på hjemmekamper *hmm opplasting feilet? Får prøve igjen i morgen.< Endret 23. mai 2014 av Syncz Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 haha 3 kamper på rad mot united på en uke ^^ første kamp var PL, vant 2-0, 3 annulerte mål :o, og nå blir det da spennende med CL semien, bør gå som en plankekjøring men cup er cup Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Hva må jeg gjøre for å vinne Årets manager i tyskland? Vant serien(med 25 poeng), cupen, satt poengrekord i serien, satt målrekord i serien(som hadde stått siden 70-tallet). Og likevel så vinner duden som klarte en 5.plass i serien. THE FUCK!?!?!?!? Endret 23. mai 2014 av Hansoen Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Fikk lastet opp bildene nå heh. Og 5 plass laget fikk nok årets manager for de ble spådd nord og ned, men klarte en utrolig 5 plass? Vil tippe det heh Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Hva må jeg gjøre for å vinne Årets manager i tyskland? Vant serien(med 25 poeng), cupen, satt poengrekord i serien, satt målrekord i serien(som hadde stått siden 70-tallet). Og likevel så vinner duden som klarte en 5.plass i serien. THE FUCK!?!?!?!? Går på forventninger også, er man stor favoritt stil å vinne serien så er det en langt mindre sjanse for å bli Årets Manager. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 ja, men når man knuser alle rekorder, vinner med 25 poeng på nestemann etc, så burde det ikke være noen tvil. Han som vant var ikke tippet som et av lagene som ville rykke ned heller. Tydeligvis liker de meg ikke Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 ja, men når man knuser alle rekorder, vinner med 25 poeng på nestemann etc, så burde det ikke være noen tvil. Han som vant var ikke tippet som et av lagene som ville rykke ned heller. Tydeligvis liker de meg ikke leit! vinner som regel alltid i og med jeg er liverpool og de fortsatt anser latterlige city og chelsea som større favoritter! :o Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 UAGUAWUGUAHGUWAGHAGW er den følelsen man får etter å ha tapt 1-0 mot Aston Villa etter 47 kamper uten tap. Den HELVETTES rekorden til Arsenal. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2014 Kjenner følelsen gitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. mai 2014 Del Skrevet 23. mai 2014 Og det tapet kommer ALLTID mot et pisslag. Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ser dere hele matchen? Eller brukere dere kun nøkkel eller utvidet highlights? Føler en sesong tar så utrolig lang tid om jeg skal se extended, men samtidig så nytter det ikke å ha nøkkel. Får liksom ikke sett om mine taktiske valg fungerer før det enten er mål eller går til helvette. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Ser bare nøkkel. Hadde extended en liten periode, men det tar jo en evighet per kamp. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 24. mai 2014 Del Skrevet 24. mai 2014 Samme her, jeg har kun kjørt nøkkel i lang tid. Jeg har satt opp farten noe, men det er liksom det. Den vesle tiden jeg har prøvd meg på nyeste FM brukte jeg også nøkkel. Men jeg må jo si at lagene mine fungerte ikke, så jeg vet ikke om jeg burde se på utvidet variant.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå