dredg Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Solid seier på en solid stadium. 100.000! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hvis dere får sparken å skal søke ny jobb, drar dere på ferie å setter på så du søker automatisk på nye jobber? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Blir ikke sparket. :3 2 Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hehe, merk at jeg skrev hvis Startet ny save med Sunderland nå, skal bygge lag bare fra eget akademi. Blir en morsom utfordring! Noen som har noen gode tips angående den utfordringen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Få så bra trenere, youth reqruitment, fasiliteter og youth coaching som mulig. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Vil du anbefale å låne ut talenter eller ha de i klubben for best mulig oppfølging og trening? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 Spørs hvor mye de vil få spille hos deg det. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Åja! Tror han må ha vært skadet en stund for han har mistet noe attributes, men han er likevel mye bedre enn de jeg har! og ja står Schweinsteiger der og! 35 år men fine stats! 6 plass denne sesongen, fornøyd med europa league igjen! 2 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Prøvde en ny taktikk denne sesongen, men huff det gikk rett i dass. Halve sesongen og jeg lå under midttabell. Skiftet til den gode gamle og klarte å redde en 7ende plass til slutt og sikret den siste Europa League plassen. Götze storspilte, Schweinsteiger spilte greit. Har 0 penger som vanlig. Prøvde å sikre meg Marco Reus, men han var ikke intr Startet en ny save med Mosjøen (hjemstedet) i3dje div, så får se hvor mye jeg switcher fra save til save heh 2 Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 JEg har brutt sammen i krampegråt og prøvd et par games med dette nye FM2014. Sliter fryktelig med å få taktikken til å sitte. Så langt virker det som det er vanskeligere å regulere riktig på nye FM fremfor gamle FM Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Prøvde en ny taktikk denne sesongen, men huff det gikk rett i dass. Halve sesongen og jeg lå under midttabell. Skiftet til den gode gamle og klarte å redde en 7ende plass til slutt og sikret den siste Europa League plassen. Götze storspilte, Schweinsteiger spilte greit. Har 0 penger som vanlig. Prøvde å sikre meg Marco Reus, men han var ikke intr Startet en ny save med Mosjøen (hjemstedet) i3dje div, så får se hvor mye jeg switcher fra save til save heh Hvor finner man database med Mosjøen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Lurer på hva som skal til før mine spillere blir nominert til å rets spiller i verden... Spesielt vingene og en sentral midtbane hos meg har regjert vært i særklasse i Europa siste par sesongene og vi har vunnet CL to år på rad. Er Feyenoord. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Har et problem med cloud saving. Lagret en save jeg har spilt i 8 år på til cloud, og finner den på den dataen når jeg går inn på "hent spill" og velger cloud istedet for lokalt. Men når jeg går inn på den andre dataen min, så ligger det ikke noe der. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få den fram på data nummer 2? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Du er i Nederland. Da blir de ikke det, Martin. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 Du er i Nederland. Da blir de ikke det, Martin. Da er det bullshit at en spiller fra Ajaccio fra 6. plass i Ligue 1 er nominert... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 Frankrike er høyere rangert. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 AC ble kjøpt opp av en rik oljegark før fjerde sesongen. Han spyttet inn penger i å forbedre alt av fasiliteter samt uansvarlig mye penger til overganger og lønn. Da slo jeg til på overgangsmarkedet med en helt klar ny overgangrekord med spinnville 2.2 milliarder kroner for Paul Pogba! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Frankrike er høyere rangert. Woho, hele èn plass foran Eredivise... Poenget mitt er at jeg syns den årets spiller i verden-kåringen er bare tull på FM. Spillere som Messi og Ronaldo i begynnelsen av spillet kan være skadet i 10 mnd, score to mål og likevel blir de nominert. Endret 14. mai 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 AC ble kjøpt opp av en rik oljegark før fjerde sesongen. Han spyttet inn penger i å forbedre alt av fasiliteter samt uansvarlig mye penger til overganger og lønn. Da slo jeg til på overgangsmarkedet med en helt klar ny overgangrekord med spinnville 2.2 milliarder kroner for Paul Pogba! Transfers.jpg Jeg... jeg... nekter å gratulere deg med Pogba til over 2 milliarder 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå