Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FM13-spørsmål, men jeg prøver meg her. Heng meg om dere vil.

Jeg er nyopprykket til La Liga og har en tropp som skal overleve, men trenger en reserve på høyreving som samtidig kan steppe inn sentralt om det trengs.

Jeg tenkte enten billig gamling som tåler denne sesongen helt til jeg har fått et fotfeste, eller litt dyrere og ung investering for framtiden som ikke er en umiddelbar forsterkning.

Har landet på disse to spillerne, Machin til NOK 8.5mill eller Garba til ca. NOK 28mill. Alle speiderne mine er relativt enige, Machin får 4 stjerner sett i forhold til troppen min og vil være bare hakket bak min nåværende beste ving. Garba får 2.5 stjerner nå, men skal ha potensiale til å bli en veldig, veldig god ving i La Liga.

Jeg er jo mest ute etter et ungt talent, men jeg er usikker på om han har det som trengs for å bli god. Hva tror dere?

Gaston Machin

post-172997-0-38544000-1398077368_thumb.jpg

Ekele Garba

post-172997-0-05055400-1398077379_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har en FM 2014 rabattkupong hvis noen er intr. 75% avslag, går ut midt i mai.

On other news, mitt St. Pauli gjør det forykende i øverste div. Tenkte jeg skulle bli most og kjepe om plassene over nedrykk men ligger på 4de plass etter 16 kamper. Når ting skal sies så har jeg mist skudd på mål de fleste kampene, men klassekeeper og effektive angripere (AMC mest faktisk) gjør at jeg vinner eller spiller uavgjort de fleste kampene (stortap mot dotmond og schalke men klarte 0-0 mot BM)

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

FM13-spørsmål, men jeg prøver meg her. Heng meg om dere vil.

Jeg er nyopprykket til La Liga og har en tropp som skal overleve, men trenger en reserve på høyreving som samtidig kan steppe inn sentralt om det trengs.

Jeg tenkte enten billig gamling som tåler denne sesongen helt til jeg har fått et fotfeste, eller litt dyrere og ung investering for framtiden som ikke er en umiddelbar forsterkning.

Har landet på disse to spillerne, Machin til NOK 8.5mill eller Garba til ca. NOK 28mill. Alle speiderne mine er relativt enige, Machin får 4 stjerner sett i forhold til troppen min og vil være bare hakket bak min nåværende beste ving. Garba får 2.5 stjerner nå, men skal ha potensiale til å bli en veldig, veldig god ving i La Liga.

Jeg er jo mest ute etter et ungt talent, men jeg er usikker på om han har det som trengs for å bli god. Hva tror dere?

Gaston Machin

attachicon.gifGastón Machín_ Oversikt Profil.jpg

Ekele Garba

attachicon.gifEkele Garba_ Oversikt Profil.jpg

Velg begge? :D

Lenke til kommentar

Skulle gjerne gjort det, men har bare penger til en ;) Har ca. 29 mill. på bok og har to valg; enten hente gamle, men gode Machin og ha 22mill. igjen eller kjøpe unge, men talentfulle Garba som ikke direkte forsterker troppen og som tar nesten hele budsjettet mitt.

Jeg er bare litt usikker på om Garba blir den spilleren min speiderne sier, men alle er ganske enige (ledende ving i ligaen). Han gjør det jo ganske bra på at det fysiske unntatt styrke, men det kan vel trenes ganske godt opp i og med at han kun er 18?

Av det mentale kunne jo lagånd, ro og posisjonering vært bedre, men sånt går vel opp naturlig, eller?

Lenke til kommentar

Skulle gjerne gjort det, men har bare penger til en ;) Har ca. 29 mill. på bok og har to valg; enten hente gamle, men gode Machin og ha 22mill. igjen eller kjøpe unge, men talentfulle Garba som ikke direkte forsterker troppen og som tar nesten hele budsjettet mitt.

Jeg er bare litt usikker på om Garba blir den spilleren min speiderne sier, men alle er ganske enige (ledende ving i ligaen). Han gjør det jo ganske bra på at det fysiske unntatt styrke, men det kan vel trenes ganske godt opp i og med at han kun er 18?

Av det mentale kunne jo lagånd, ro og posisjonering vært bedre, men sånt går vel opp naturlig, eller?

HMm da hadde jeg valgt kidden!

Endret av topvulture
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...