DJ_Dark Skrevet 18. april 2014 Forfatter Del Skrevet 18. april 2014 Skjedde det samme med meg for et par uker siden. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 FM13-spørsmål, men jeg prøver meg her. Heng meg om dere vil. Jeg er nyopprykket til La Liga og har en tropp som skal overleve, men trenger en reserve på høyreving som samtidig kan steppe inn sentralt om det trengs. Jeg tenkte enten billig gamling som tåler denne sesongen helt til jeg har fått et fotfeste, eller litt dyrere og ung investering for framtiden som ikke er en umiddelbar forsterkning. Har landet på disse to spillerne, Machin til NOK 8.5mill eller Garba til ca. NOK 28mill. Alle speiderne mine er relativt enige, Machin får 4 stjerner sett i forhold til troppen min og vil være bare hakket bak min nåværende beste ving. Garba får 2.5 stjerner nå, men skal ha potensiale til å bli en veldig, veldig god ving i La Liga. Jeg er jo mest ute etter et ungt talent, men jeg er usikker på om han har det som trengs for å bli god. Hva tror dere? Gaston Machin Ekele Garba Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Tja, jeg hadde kanskje gått for han første om det er snakk om backup for å overleve. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Altså, jeg overlever nok greit, tror jeg. Det er mer det at bak høyrevingen min er det tynt. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Hadde gått for Garba, men nå elsker jeg å kjøpe unge gutter. Vent litt, det hørtes ikke helt bra ut..... Endret 21. april 2014 av dredg 2 Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Har en FM 2014 rabattkupong hvis noen er intr. 75% avslag, går ut midt i mai. On other news, mitt St. Pauli gjør det forykende i øverste div. Tenkte jeg skulle bli most og kjepe om plassene over nedrykk men ligger på 4de plass etter 16 kamper. Når ting skal sies så har jeg mist skudd på mål de fleste kampene, men klassekeeper og effektive angripere (AMC mest faktisk) gjør at jeg vinner eller spiller uavgjort de fleste kampene (stortap mot dotmond og schalke men klarte 0-0 mot BM) Endret 21. april 2014 av Syncz Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har en FM 2014 rabattkupong hvis noen er intr. 75% avslag, går ut midt i mai. Har to stykk selv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Men tror dere at Garba kan bli noe? Er litt dårlig til å se det selv Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Tenkte jeg skulle begynne et nytt konsept, bare spillere som er over 30 år på et lag. Blir bra ^^ Tenkte jeg skulle spille den saven og heltysk saven samtidig Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Speechless... Første sesong i øverste nivå... 1 Lenke til kommentar
eveant Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Tok opp denne gamle interessen ved å laste ned FM12 fra Steam der jeg hadde lagt det inn for over to år siden. Hvor stor forskjell er det på FM14 og FM12? Ikke vits i å kjøpe FM14 eller? Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Største forskjellen i mine øyne er Classic mode som kom i FM13, dette har vekket min interesse igjen for denne spillserien. Om du vil kjøpe FM14 så kan du 75% rabattkupong av meg Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 FM13-spørsmål, men jeg prøver meg her. Heng meg om dere vil. Jeg er nyopprykket til La Liga og har en tropp som skal overleve, men trenger en reserve på høyreving som samtidig kan steppe inn sentralt om det trengs. Jeg tenkte enten billig gamling som tåler denne sesongen helt til jeg har fått et fotfeste, eller litt dyrere og ung investering for framtiden som ikke er en umiddelbar forsterkning. Har landet på disse to spillerne, Machin til NOK 8.5mill eller Garba til ca. NOK 28mill. Alle speiderne mine er relativt enige, Machin får 4 stjerner sett i forhold til troppen min og vil være bare hakket bak min nåværende beste ving. Garba får 2.5 stjerner nå, men skal ha potensiale til å bli en veldig, veldig god ving i La Liga. Jeg er jo mest ute etter et ungt talent, men jeg er usikker på om han har det som trengs for å bli god. Hva tror dere? Gaston Machin Gastón Machín_ Oversikt Profil.jpg Ekele Garba Ekele Garba_ Oversikt Profil.jpg Velg begge? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Velg begge? Skulle gjerne gjort det, men har bare penger til en Har ca. 29 mill. på bok og har to valg; enten hente gamle, men gode Machin og ha 22mill. igjen eller kjøpe unge, men talentfulle Garba som ikke direkte forsterker troppen og som tar nesten hele budsjettet mitt. Jeg er bare litt usikker på om Garba blir den spilleren min speiderne sier, men alle er ganske enige (ledende ving i ligaen). Han gjør det jo ganske bra på at det fysiske unntatt styrke, men det kan vel trenes ganske godt opp i og med at han kun er 18? Av det mentale kunne jo lagånd, ro og posisjonering vært bedre, men sånt går vel opp naturlig, eller? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hadde kjøpt kidden 100 av 100 ganger. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Velg begge? Skulle gjerne gjort det, men har bare penger til en Har ca. 29 mill. på bok og har to valg; enten hente gamle, men gode Machin og ha 22mill. igjen eller kjøpe unge, men talentfulle Garba som ikke direkte forsterker troppen og som tar nesten hele budsjettet mitt. Jeg er bare litt usikker på om Garba blir den spilleren min speiderne sier, men alle er ganske enige (ledende ving i ligaen). Han gjør det jo ganske bra på at det fysiske unntatt styrke, men det kan vel trenes ganske godt opp i og med at han kun er 18? Av det mentale kunne jo lagånd, ro og posisjonering vært bedre, men sånt går vel opp naturlig, eller? HMm da hadde jeg valgt kidden! Endret 22. april 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Ja, det blir nok barnerov igjen. Dessuten robber jeg Molde for det som må være deres største talent og det er jo greit. Endret 22. april 2014 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Wow, overraskende gode stats! Trenger dog å bli bedre på innlegg. ----- For et latterlig resultat! Særdeles viktige poeng i bunnstriden. Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Mitt 30+ lag. 4 kamper, 3-1-0 4-0 mot inter, 1-1 mot juve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå