Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Absolutt, men så langt gamblinger går er vel dårlig dekning på keeperplass den tryggeste å sjanse med. Har spilt noen sesonger uten reservekeeper selv, men har heldigvis unngått langtidsskader.

 

Er nettopp det.

 

Endte opp med å ta opp junior på 17. Greit med a-lagsdebut mot United på Traffern. Haha. Ellers røk jeg 4-0 mot United og vant kampene i serien. Ett fattig poeng bak Ajax.

Lenke til kommentar

Kjenner til det. Hadde jo Ronaldo i Asker. :p

 

 

Ellers føler jeg at om du er litt lavere rangert i CL-gruppetrekningen er det alltid den ene gruppen du absolutt ikke vil inn i, men blir trukket i. I tillegg er det ganske åpenbart at du får det beste laget fra 4. seeden og. :p

Lenke til kommentar

Har en merkelig bug gående på Berardi. kjøpte han fra Barcelona i 2015. Da var han gratis, fikk så beskjed om at han ikke kunne spille for mer enn 2 klubber på en sesong. Så eg var tålmodig og gledet meg til neste sesong, Når 15/16 sesongen startet får eg enda ikke brukt Berardi, står plutselig at han er i min tropp men spiller kamper for Juventus. Eg kan ikke by på spilleren og han hever en lønn på 1,3 mill hos meg per uke. Står også at kontrakten med Juventus er gått ut, men får ikke han over til mitt lag.

Lenke til kommentar

Co-ownership.

Er fullt klar over de reglene. Men skjønner ikke hvorfor eg ikke kan kjøpe ut Juventus. Og kår han samtidig får lønning fra Begge klubbene. Står også i min tropp men spiller kamper for Juventus. Må da være en bug av et slag? Eg er Arsenal, skal ikke være mulig i England å ha deleie på en spiller

Endret av Johannes Entenmann
Lenke til kommentar

Startet FM igjen og min heltyske lag med St. Pauli

 

Ligger godt an nå i sesong to, andreplass a poeng med 1860 munchen og 8 poeng foran kaiserslauten (1 kamp mer spilt enn dem)

 

Laget begynner å bli bra nå. Lennart Thy herjer på topp med Christopher Nöthe som spiller ok. Signeringen som knuste oversettbudsjettet mitt, Marc Stendera herjer på AMC, mens ungutten Sebastian Maier spiller veldig bra. Har Marc Rzatkowski som god rotasjonspiller.

 

Mine to dmc plasser er mer usikker. Tom Trybull og Kevin Kratz sliter (kjøpte sistnevnte men han har ikke spilt særlig bra til nå, kan hende det er en overgansfase. Veteranen Fabian Boll herjer da, blir vanskelig å erstatte.

 

Forsvaret spiller helt ok, ingen spesielt bra eller dårlig foruten veteranen Manuel Friedrich som herjer.

 

Philipp Tschauner i målet er bunnsolid og blir vanskelig å erstatte i starten.

 

Liker denne saven og denne type challenge. Hele laget + støtteapperat (foruten meg selv x)) fra landet du spiller i.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men han er jo legende! heh. Skaffet meg opprykk på 3 sesong nå med mitt heltyske lag. Hadde en bra sjanse hele sesongen som jeg nesten rotet bort når jeg skulle hvile spillere mot de mindre gode lag. Vant serien med 1 poeng og direkte opprykk. Har veldig pengeproblemer da selv med gevinstene så blir nok hardt å holde seg oppe (særlig når gjennomsnittsalderen i stallen bare går opp og opp)

Lenke til kommentar

Ny sesong i øverste div. Lovet stallen forsterkninger, men pga økonomiske problemer blir det bra free transfer denne sesongen. Blir nok å prøve å holde meg oppe, men blir vanskelig.

 

Kvittet meg med noe vrakgods som bare hevet høye lønninger og hentet 4 spillere.

 

Kevin Trapp fra Frankfort. Veldig veldig førnøyd med å få han, Kostet meg en del kroner i lønninger og har en veldig god keeper fra før i Tschauner (som bare er 30 år, unggutt som keeper) men har man muligher for bargains så tar man de.

 

Fabian Schnellhardt fra Köln. Unggutt som blir å skli rett inn i rotatsjonsystemet mitt på AMC (har 2 der) Har ikke spilt alt for godt før Köln men statsen og scout reports backer opp at han kan bli en god spiller. Følger med han spendt.

 

Stefan Thesker fra Hoffenheim. Solid forsvarspiller som jeg trengte, veldig tynt bak der siden jeg måtte selge 2 spillere for penger, mens Thorandt og Friedrich la opp. Kan spille venstre (blir nok veldig få kamper der pga den unge og ekstremt gode backen Marcel Halstenberg spiller der.) og midtstopper.

 

Miroslav Klose. Kanskje ikke det smarteste kjøpet jeg har gjort, men hans stats er fortsatt gode for 38 år. Bare utholdenhet som er under 10 på Physical og resten av stats holder form. Blir nok ikke en fast spiller siden jeg har mine gode spisser i Christopher Nöthe og Lennart Thy (2dre og 3dje plass i scoret mål i ligaen sist sesong) men en absolutt fin rotasjonspiller. Kjøpte Gianluca Korte (ja heltysk faktisk, tenkte iallefall han var halvt italiensk :p) men det var en helbom av et kjøp, prøver å bli kvitt han denne sesongen xD

 

Kommer jeg rett over nedrykk er jeg fornøyd!

 

Edit* Her er laget for føste sesong i øverste div ;P

post-262771-0-97269800-1397738190_thumb.jpg

Endret av Syncz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...