Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får et bud på Alvaro Morata 112mill kr akseptert. også blir vi enige om kontrakt. så skal jeg godkjenne overgangen, men da får jeg ikke akseptere den pga at jeg bare har 115mill igjen av overgangsbudskjettet mitt. å de står at overgangen koster 130mill :S hva skjer?!

Lenke til kommentar

Jeg setter opp laget og drar på ferie.

Endelig kommet i gang igjen med FM. Startet med FC Twente. Leder 4-0 til pause første ligakamp. Blir 4-3. Sier at andreomgangen var bøtte much. Spillerne blir forvirret og demotiverte. Kan noen vennligst forklare meg hvorfor? Er alltid sånn. De må da forstå det selv.

Lenke til kommentar

Akkurat det der irriterer meg også. Har ingen logisk forklaring på det. At de reagerer negativt selv om de spiller for eks. en uakseptabel omgang. Som du sier, så skulle man tro at de hadde litt selvinnsikt. Har også kommet i gang med FM nå. Startet en save med Whitehawk i Skrill South. Håper på en god save. Har ikke hatt de beste opplevelsene med FM14 fram til nå.

Lenke til kommentar

har ikke ofte hatt de der formsviktene i andre omgang, men spørs, hvis det bare er 1-0 omtrent uansett motstander,så går jeg intenst og sier dere må skjerpe dere, da spiller de jævlig bra :D leder de 2-0 ++ må jeg som regel bare rose dem ellers blir de demotivert og rosing er farlig, da slapper de av noen ganger :(

Lenke til kommentar

Herregud for en spiller Gabriel Barbosa er! 43 mål for Manchester United i andre sesongen bare 21 år gammel! Men dessverre holdt det ikke til særlig suksess, på tross av 93 poeng i ligaen ble det bare andre plass.Og i CL hvor jeg har vært i finalen 5 år på rad ble jeg nok engang slått i siste kamp av et spansk lag!

post-109180-0-54131900-1394748139_thumb.jpg

post-109180-0-05298400-1394748323_thumb.jpg

Endret av dredg
Lenke til kommentar

Er snart kommet til 2016 med Newcastle på nettverkssaven. Da er klubben i samtaler om å bli kjøpt opp, noen som vet om det er en rik sjeik?

Har tilbud fra Manchester City som frister litt, da jeg får ganske dårlig med overgangsbudsjett/lønningsbudsjett enda jeg ligger på topp 4, og spiller i CL..

Lenke til kommentar

Det som vel irriterer meg mest med FM, uansett utgave, er spillere blottet for selvinnsikt. Spissen din bommer på straffe og åpent mål ørten ganger, spillerne dine får nesten minus på kamprangeringene og de taper 4-5 etter å ha ledet 4-0. Du sier du er misfornøyd med innsatsen og de blir enten helt forvirret/deprimert eller klikker i vinkel.

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det som vel irriterer meg mest med FM, uansett utgave, er spillere blottet for selvinnsikt. Spissen din bommer på straffe og åpent mål ørten ganger, spillerne dine får nesten minus på kamprangeringene og de taper 4-5 etter å ha ledet 4-0. Du sier du er misfornøyd med innsatsen og de blir enten helt forvirret/deprimert eller klikker i vinkel.

Spillere har ulik personlighet som du kan se på profilsiden til spilleren. Høyt temperatmentsnivå og lav profesjonalitet gjør at spilleren ikke er veldig åpen for kritikk. Husk også at det eneste som gjelder er kampratingen. Hvis du føler at han spilte dårlig og bommet på straffe og gjorde mange feil men han endte opp med rating 6.9, så er han uenig i kritikken din.

Lenke til kommentar

Skjer om du har verdens beste lag med profesjonelle spillere eller amatørlag.

Denne setningen skjønte jeg ingenting av. Du har jo enda ikke funnet "svar" knappen heller, så det er jo aldri godt å vite hvem du skriver til, om du i det hele tatt gjør det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...