Syncz Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) I lower league så er spillere med bra Physical stats som regel vinnere. Prøv å finne de, de andre attributes er ikke like sterke, iallefall det jeg har opplevd heh Førstelaget til mitt Everton er nå verdt tilsammen 3625 millioner kr Endret 15. januar 2014 av Syncz Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 I lower league så er spillere med bra Physical stats som regel vinnere. Prøv å finne de, de andre attributes er ikke like sterke, iallefall det jeg har opplevd heh Førstelaget til mitt Everton er nå verdt tilsammen 3625 millioner kr Hva slags formasjon kjører du for Everton? Spiller stadig uavgjort. Og de dårligere lagene og sliter med å score mål Lenke til kommentar
Syncz Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Rullerer som regel etter noen sesonger. Atm kjøerer jeg 4-1-1-3-1 formasjon med Anchor man, CM, IF på vingene og AM. Slipper så og si ikke inn mål og scorer 2-3 hver kamp. Etter 20 kamper (united på topp har 5 kamper mer spilt pga VM for klubblag) har jeg 54 mål scoret, 5 sluppet inn. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Når man har møte med støtteapparatet får man veldig ofte beskjed om at spillere er misfornøyd med treningsbelastningen. Pleier dere å høre på dette og gi spillerne mindre å gjøre? Lenke til kommentar
Continum Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det har jeg også merket meg. Før så gjorde jeg ikke noe med det. Men nå som regel går jeg inn å senker belastningen på den bestemte spilleren. Hvis treningsmengden hemmer utviklingen hans så er det dumt å ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Røk 2-5 sammenlagt mot United i EL-semi. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jaja da ble det 4. plassen i PL for mitt Arsenal lag denne sesongen 2014/2015, tapte siste kampen mot Newcastle 1-0 og havnet bak Tottenham med ett poeng :/ Chelsea vant serien for andre året på rad btw og slo meg ut i CL semi finalen også Røk ut av ligacupen og FA cupen i første deltagende runde, skuffende for min del. Legger ved bilde av tabellen etter endt sesong og ett bilde av spillerstallen min. Fikk forresten årets toppscorer i sesongen med Benteke's 16 mål i PL Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Noen som har opplevd at en spiller "sitter fast" på internasjonal tjeneste? Har en spiller som gjør det... Har prøvd å lage en manager, ta over den nasjonen og frigi spilleren, men selv om jeg trykker "fjern fra tropp", så står spilleren fortsatt som på internasjonal tjeneste. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Noen som har opplevd at en spiller "sitter fast" på internasjonal tjeneste? Har en spiller som gjør det... Har prøvd å lage en manager, ta over den nasjonen og frigi spilleren, men selv om jeg trykker "fjern fra tropp", så står spilleren fortsatt som på internasjonal tjeneste. Noen som har tips? haha nei aldri hørt om det problemet! leit problem! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Det vart opprykk til Premier League etter to sesongar i Championship. Nottingham Forest var ganske overlegne på topp, mens vi hadde få problemer med å sikre andreplassen og direkte opprykk. Det fører til at eg er uten eigen stadion i nesten ein heil sesong under ei kraftig påbygging, som likevel er altfor lite til å utgjere ein forskjell. I mellomtida skal eg låne ein stadion som er dobbelt så stort som den eg skal flytte tilbake til. Det største problemet er framleis fasilitetar, med treningsfasilitetar som passar i League 2 og ungdomsfasilitetar som ikkje høyrer heime i norsk 7. divisjon. Blir voldsomt med klaging for eit lag som har fem opprykk på seks sesongar. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er FM kun singleplayer, eller går ligaene over nettet og mot andre spillere? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Man kan også spille online med venner ja. Men FM er mest kjent for singleplayer. Online funksjonen er veldig ny, og ikke helt perfekt enda! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 (endret) Veldig ny? FM og CM har hatt online så lenge jeg kan huske... Og jeg begynte i 99. EDIT: Men har spilt det maks tre ganger fordi det var forferdelig dårlig. Mulig at de har endret det, og at det er det som er nytt? Endret 21. januar 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Continum Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Noen som kan si meg hvor man kan kommentere på andre spillere i media? Før kamp for eks. Klarer ikke å finne det, men vet det skal være en plass Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Er en stund siden sist jeg spilte men det skal vøre mulig å finne innpå spillerprofilen til den spilleren du vil si noen ord om. Tror det enten ligger i margen over spillerstatsene hans eller den lille "menyen", hvor du kan se kontrakten hans, posisjoner, historikk osv... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Veldig ny? FM og CM har hatt online så lenge jeg kan huske... Og jeg begynte i 99. EDIT: Men har spilt det maks tre ganger fordi det var forferdelig dårlig. Mulig at de har endret det, og at det er det som er nytt? Håper det kom et slikt svar, for jeg er ikke sikker selv. Men før måtte man vel spille via Hamachi elns? Men joda, skjønner. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hvordan fungerer egentlig online-delen? Er det noen her som pleier å spille online? Er det slik at alle på spillet må være innlogget samtidig etc? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2014 Har spilt litt versus mode, men det er jo litt annerledes enn å spille alene. Der går det mye raskere. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Må si jeg savner FMLive litt, selv om det hadde sine problemer.. Men over til noe annet. Er det noen av dere som spiller FM14 på en laptop uten dedikert skjermkort? Og hvordan kjører det isåfall? Vurderer ny laptop, og kunne tenkt meg en ultrabook, men det er alfa og omega at den klarer å drive FM, så da er det mulig jeg må slå fra meg den drømmen og heller gå for en større laptop. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Hvordan går dere frem når dere skal få spillere som kommer tilbake fra langtidsskade i kampform igjen? Bruker de som innbyttere å bytter de inn til de er matchklare eller lar dere dem spille på reservelagt til de er klare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå