MartinF Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 For spesielt interesserte, saven min så langt: Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Backen din der hadde jo virkelig en strålende kamp. Han var muligens litt vel rolig.. 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hehe, en ganske dugelig finsk høyreback, men han taklet virkelig ikke å steppe inn i Dorsin's sko på venstresiden. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Da har man gått gradene fra League2 videre til Premier League! Deilig følelse, synd jeg havnet 1 poeng bak Reading i kampen om gullet i championship. Schuntorp slo på stortromma og annonserte 120 mill i overgangsbudsjett og 1,9 mill i lønn. Får se om jeg finner noen gode spillere Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hørte om mye bugs i starten av spillets liv, er det fortsatt slik? Vurderer sterkt om jeg skal kjøpe FM14, ligger på 2. plass i Tippeligaen med Alta IF (som begynte nederst i 1. divisjon da jeg startet) på FM12 og er i 2025, så det ville jo vært morsomt å se om jeg klarte å vinne CL en gang i 2070. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Må si at jeg ikke har merket noe spesiellt til bugs, spilt fire sesonger nå. Pleier jo som regel å være litt, men virker som om de har fått plukket vekk det meste nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Er i 2023 på min første save etter full release. Ikke opplevd noe særlig bugs som ødelegger spillopplevelsen. Lenke til kommentar
Martin93 Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 (endret) Startet i Tysk 3 div så rykker opp til 2div og tippet til nedrykk. Men ligger på 6plass ette 20runder og klart og komt meg helt til kvart finale i Cupen og møter Schalke. Men dei klarte selfølgelig og sette Schalke kampen opp på perfekt tidspunkt så møter 1 plassen i 2div, Schalke og 4 plassen i 2div på 5dager.... Edit: Og kvarten mot Schalke gjekk selvfølgelig slik: Endret 15. november 2013 av Arsenal93 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Noe jeg fant på intervwebbet 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 DER snakker vi snublefinte! Hos meg var det en som taklet avsparket. Jeg lo greit. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Og jeg hadde en som ble skadet ved avspark, sett det to ganger. Forsåvidt sikkert ikke umulig, men må si jeg lo litt for meg selv. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Fy faen, signerte en spiller som har vært i klubben før, men det tenkte jeg ikke på da jeg godtok en latterlig klausul om lønnsøkning etter 30 kamper. Han skulle jo kun være her mer enn en sesong, så det bekymret meg ikke, men etter en ligakamp mangler han kun en kamp for å doble lønna si Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har et spørsmål angående installering av spillet. Noen som vet om det er mulig å installere spillet på en data som ikke har CD-ROM, når jeg har spillet i disk-format? Lenke til kommentar
Bluelion71 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har et spørsmål angående installering av spillet. Noen som vet om det er mulig å installere spillet på en data som ikke har CD-ROM, når jeg har spillet i disk-format? Så lenge du er koblet til nett er det bare å installere det gjennom Steam. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Så lenge du er koblet til nett er det bare å installere det gjennom Steam. Hvordan funker det? Er det instrukser på det inne i coveret? Lenke til kommentar
Bluelion71 Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Hvordan funker det? Er det instrukser på det inne i coveret? Koden ligger jo inne i coveret. Du går inn på Steam under Spill og trykker på "Aktiver et produkt i Steam". Der skriver du inn koden og da starter installasjonen automatisk. 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Haha, okey. Har ikke kjøpt spillet enda, så bare lurte. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har noen av dere merket at det er uvanlig mange regens som har et enormt talent? Spiller med Juventus og brukte over 600 mill i andre sesong på talenter, alle med 4.5-5 stjerner i potensiale. Enten har jeg sikret meg tidenes lag om noen sesonger, eller så blir det helt latterlig mange gode fotballspillere etterhvert! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Det er faen meg på tide. Mange år det har vært for få gode saves til at alle gode klubber skal skaffe seg gjennomført gode spillere. Har en 8 wonderkids i United selv nå. To er ganske syke allerede i en alder av 18. Lenke til kommentar
Guullfisk Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 Har noen som er utfordrere til Doria og Ogbonna på midstopperplassen, i en alder av 15-17, og det er litt sykt da. Og har en del wonderkids jeg å, har ikke heelt oversikten da mange er ute på lån. Men det koster å hente de som ikke kommer fra eget akademi! En brukte jeg nesten 100 mill på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå