Kriss^ Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 (endret) Har ikke spilt spillet siden betaen, men nå ber steam meg om å kjøpe spillet når jeg skal spille... Har heller ikke fått ny mail med kode til fullversjonen fra GameFly som jeg bestilte fra. What to do? edit: faen, 1min etter jeg har postet finner jeg koden Endret 12. november 2013 av Kriss^ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Boom! Definitivt den tøffeste sesongen så langt... Vi slipper inn aaaalt for mye, og klarte direkte opprykk kun fordi de andre lagene choket i avslutningen. League 1 neste! Edit: Har forøvrig spilt litt inn i sesongen, og det ligger meeget godt an. Dette kan bli artig! Endret 13. november 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Jeg er i Skrill Premier og prøver å låne en spiller, men klubben hans vil at han skal spille på et høyere nivå. Greit nok det, men hvorfor godtar de bud fra Skrill South og North? Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Hva er vurderingen av spillet? Har kommet meg ganske langt ut i en karriere i FM13 og er egentlig ikke veldig keen på å starte alt på nytt. Synes ikke det høres ut som at det er så store forandringer, og jeg bryr meg egentlig lite om oppdatert spillerdatabase. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Boom! Definitivt den tøffeste sesongen så langt... Vi slipper inn aaaalt for mye, og klarte direkte opprykk kun fordi de andre lagene choket i avslutningen. League 1 neste! Edit: Har forøvrig spilt litt inn i sesongen, og det ligger meeget godt an. Dette kan bli artig! Morro! Kult å se at det går bra om dagen En liten oppdatering fra mitt elskede Scunthorp: Vant League 1 med 2 stusselige poeng, men fy faen å deilig det føles! Spilt 5 kamper og vunnet mot lag som Sunderland, Watford og Crystal Palace. Møte også Newcastle i Capital one cup's 3. runde Også funnet min lille juvel fra Norge: Bersant Celina! Begynner virkelig å komme seg med 4 stjerner Legger ved noen få bilder: Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Spillere dere MÅ teste ut, Balanta midtstopper fra Colomiba, kjøpte for 40mill.. Tony Vilhena OMS han kan du få gratis etter noen sesonger, fyren PØSER på med mål og assist.. Og hvis du er storklubb kjøp Lukaku og bruk han som oppspillspunkt, skårer MASSE med mål.. Endret 13. november 2013 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 :O holy shit! gj! Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Er FM14 100% på Norsk ? inkl. editoren Prøver meg igjen... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Ja, om du setter den på det. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Prøver meg igjen... jepp det skal være 100% norsk Endret 14. november 2013 av topvulture 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Liste over spillere med definisjonen wonderkids jeg har i klubben nå: (Alberto og Trow er fra eget akademi) Endret 14. november 2013 av DJ_Dark 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Reality check og 14. plass i Championship for meg med Luton. En meget tøff vårsesong (spesielt) gjorde at vi aldri klarte å blande oss inn i toppen. Vi scorte ekstremt lite mål, og da er det vanskelig å vinne fotballkamper: Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Spillere dere MÅ teste ut, Balanta midtstopper fra Colomiba, kjøpte for 40mill.. Tony Vilhena OMS han kan du få gratis etter noen sesonger, fyren PØSER på med mål og assist.. Og hvis du er storklubb kjøp Lukaku og bruk han som oppspillspunkt, skårer MASSE med mål.. Balanta blir helt syk. Tony Vilhena er ikke noe spesielt på min save iallefall. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Tonny Vilhena er ganske sick på min save. Fikk nettopp bud på £41M. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2013 Del Skrevet 14. november 2013 Overgangsvinduet stengte. Dagen etter fikk jeg tre langtidsskader. Selvfølgelig der jeg har dårligst dekning. Skyt meg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Wow!! Har jo sette dette før med mindre lag, men dette var passe villt! 2 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Eneste måten å feire ligagull er å tape 5-0. 2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Backen din der hadde jo virkelig en strålende kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå