Raul07 Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Eg får absolutt ingen lag til å fungere på dette spillet. Utenom Madrid. Alle OK lag eg har prøvd meg på har vært en tortur. Meg og en kompis prøvde et Online game. Roma ble laget eg valgte, det var ikke lett. Brukte 12 borte kamper før eg fikk min første seier. Værste kampen var mot Catania. Dette må jo være en bug, eg har 12-0 i skudd etter 40 min. Da får eg en skade på Totti, går deretter inn å bytter ut totti. Da eg kommer tilbake til kampen leder Catania plutselig 2-0 og har 2-13 i skudd. Eg var innpå byttene i kanskje 20 sek og da scorer de to mål. Fikk aldri se målene eller noe replay. Dette har skjedd flere ganger. At motstanderen plutselig scorer når eg bytter Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Da er det på tide med en update igjen. Etter den forrige sesongen med Clevedon, hvor vi ble nummer to, og røk i play-off, så forsvant mye av stammen i laget (som vanlig) og grunnet svak økonomi klarte jeg ikke bygge et slagkraftig lag. Etter en svak pre-season med 0-1-5 og en sesongstart på 0-1-3, så tok jeg min hatt og sa opp jobben. Det var to ledige stillinger i Skrill Premier (nivået over), så jeg søkte på den begge. Fikk først tilbudet av Kidderminster som lå desidert sist i ligaen, men valgte å delaye den, for å få svar fra Luton Town på den jobben. Fikk jobben i Luton, som lå på en 20. plass når jeg tok over. Vi gjorde det greit utover, gikk på noen sure tap her og der, men i siste kamå mot dumpelaget Morecambe sikret vi en plass i play-off. Der møtte vi først Aldershot i semien. 3-0 hjemme og et fantastisk utgangspunkt, men på bortebane var det 3-0 etter en drøy time spilt. Vi klarte å slå tilbake og gikk til finale med 3-4 on agg. I finalen gikk vi hardt ut mot Scunthorpe (som mistet direkte opprykk i siste kamp), og vant 0-2 etter to tidlige scoringer før vi var spilt ti min! Vi er klare for League Two, og jeg tror jeg blir værende i Luton i noen sesonger, ettersom de har en stadion med plass til 10k. også har de jævlig fete oransje drakter... Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vurderer å kjøpe dette spillet til Mac men er usikker på om det vil fungere med min macbook air fra midten av 2011. (i7, 256 gb ssd, 4 gb ram, intel hd 3000)Noen som vet? Har forsøkt å google men det er litt uklart, spesielt den biten med skjermkortet. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det kommer nok til å fungere helt fint. Har det samme skjermkortet, og flaskehalsen blir dårlig 3D-ytelse på kampmotoren. Dette går dog helt fint for min del iallefall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Vurderer å kjøpe dette spillet til Mac men er usikker på om det vil fungere med min macbook air fra midten av 2011. (i7, 256 gb ssd, 4 gb ram, intel hd 3000) Kjør 2D-match, så er det null stress. Fungerer fint, men Macen blir rimelig varm selvføglelig. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ok, hvordan er spillet nå for tiden da? Har ikke rørt det på sikkert ti år da jeg syntes det ble veldig mye å holde styr på og stjal for mye av min tid. Finnes det muligheter å begrense hva man må gjøre? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Hvis du syns det var mye å holde styr på før, så er det enda mer nå... Men de har jo en ny spillmodus som heter FM Classic eller noe sånt, men vet ikke heeelt hva det innbærer, annet enn at det er mer streamlinet og mindre du må gjøre. Andre kan sikkert forklare det nærmere. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Ok. Får se om jeg finner demoen først kanskje. Takk for svar Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Sikkert lurt med demoen ja. Der får du jo mer eller mindre den fulle opplevelsen (Kun tidsbegrensing) såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Fy faen for noe bullshit. Ryker på bortemål mot Arsenal i CL-semi. Målet deres er et innlegg/ skudd fra midtbanen der Sanogo løper inn i keeperen min før ballen når frem, keeper faller og ligger nede når ballen kommer frem. Dette var da altså helt lovlig skal man tro FM. 2 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Da er det på tide med en update igjen. Etter den forrige sesongen med Clevedon, hvor vi ble nummer to, og røk i play-off, så forsvant mye av stammen i laget (som vanlig) og grunnet svak økonomi klarte jeg ikke bygge et slagkraftig lag. Etter en svak pre-season med 0-1-5 og en sesongstart på 0-1-3, så tok jeg min hatt og sa opp jobben. Det var to ledige stillinger i Skrill Premier (nivået over), så jeg søkte på den begge. Fikk først tilbudet av Kidderminster som lå desidert sist i ligaen, men valgte å delaye den, for å få svar fra Luton Town på den jobben. Fikk jobben i Luton, som lå på en 20. plass når jeg tok over. Vi gjorde det greit utover, gikk på noen sure tap her og der, men i siste kamå mot dumpelaget Morecambe sikret vi en plass i play-off. Der møtte vi først Aldershot i semien. 3-0 hjemme og et fantastisk utgangspunkt, men på bortebane var det 3-0 etter en drøy time spilt. Vi klarte å slå tilbake og gikk til finale med 3-4 on agg. I finalen gikk vi hardt ut mot Scunthorpe (som mistet direkte opprykk i siste kamp), og vant 0-2 etter to tidlige scoringer før vi var spilt ti min! Vi er klare for League Two, og jeg tror jeg blir værende i Luton i noen sesonger, ettersom de har en stadion med plass til 10k. også har de jævlig fete oransje drakter... Morro å så hvordan du gjør det i lavere divisjoner i England! Er for øyeblikket manager for Scunthorp som du slo i play offen til League2 Slet veldig i starten med å finne riktig taktikk etc, klarte meg til opprykk til League1. Hadde en akseptabel første sesong i League1, havnet på en respektabel 12 plass mye fordi spissen min åpnet målkontoen sin. 18 mål på 5 kamper! Endte på 28 mål totalt. Er nå inne i min tredje sesong, andre i league1. Har hatt en pangstart, ligger på en comfy 2. Plass i ligaen. Slo ut Liverpool i fa cupens 4 runde. Og leder for øyeblikket 1-0 mot Newcastle i den femte runden! Eneste problemet nå er økonomien til klubben, har ikke råd til å lønne spillerne som gjør det bra! Kan anbefale en venstre Back som heter Femi Ilesanmi! Kan sikkert legge ved bilde senere hvis du ønsker:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Morro å så hvordan du gjør det i lavere divisjoner i England! Er for øyeblikket manager for Scunthorp som du slo i play offen til League2 Slet veldig i starten med å finne riktig taktikk etc, klarte meg til opprykk til League1. Eneste problemet nå er økonomien til klubben, har ikke råd til å lønne spillerne som gjør det bra! Kan anbefale en venstre Back som heter Femi Ilesanmi! Kan sikkert legge ved bilde senere hvis du ønsker:) Lavere divisjoner i England er gøy når man får det til, men er et helvete om man møter motgang. Er vanskelig å snu trenden! Kjørt samme taktikk i fem år nå, og den har fungert i alle tre klubbene mine. Kjører en 4-1-4-1 med flat firer på midten. Sliter med økonomien i mine klubber jeg og. En av grunnene til at jeg valgte å si opp i Clevedon var nettopp dette. Kombinert med dårlig sesongstart. Sjekket ut Mr. Femi og han er nok et lite hakk over mitt budsjett, men virket som er kurant spiller. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg sliter litt med å få min enslige spiss til å score mål. Har han som advanced forward. Funker det generelt dårlig når man har enslig spiss? Med en AMC liggende bak. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Jeg bruker spissen min som falsk nummer ni, og her scorer spissen esktremt mye 1 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Lavere divisjoner i England er gøy når man får det til, men er et helvete om man møter motgang. Er vanskelig å snu trenden! Kjørt samme taktikk i fem år nå, og den har fungert i alle tre klubbene mine. Kjører en 4-1-4-1 med flat firer på midten. Sliter med økonomien i mine klubber jeg og. En av grunnene til at jeg valgte å si opp i Clevedon var nettopp dette. Kombinert med dårlig sesongstart. Sjekket ut Mr. Femi og han er nok et lite hakk over mitt budsjett, men virket som er kurant spiller. Ja føler det er essensen i spillet, føler liksom "alle" kan gjøre det godt med et decent lag. Ja han overrasket meg, 4,5 stjerner og en ukelønn på 8000/uke hos meg. Mista han må, da han villa ha 38k i lønn på den nye kontrakten.. :/ Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Jeg bruker spissen min som falsk nummer ni, og her scorer spissen esktremt mye Får prøve det. Har unngått det da jeg tenkte at en falsk ni ville komme litt for lavt og muligens komme i veien for AMC'en min. edit: Vet ikke om det var endringen til false 9 på topp som gjorde utslaget (han scoret tross alt ikke flere mål), men laget var uslåelig på slutten av sesongen og jeg endte på en sterk 7 plass første sesong i seria A! Gjett når jeg endret til false 9 Tabellen: Endret 11. november 2013 av Konamixx Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Jeg liker den clear cut chances-statistikken som har kommet med årene, jeg. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 12. november 2013 Del Skrevet 12. november 2013 Den virker rimelig random spør du meg. Alene med keeper er oftest ikke å regne som en CCC ifølge spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå