Gå til innhold

FM14 - Generell diskusjon rundt/ om Football Manager 2014

Anbefalte innlegg

Er det mulig altså? Jeg synes å huske at den der spillerdatabasen der de gikk langt nedover de norske divisjonene gikk på bekostning av at en eller annen av de mindre og minst brukte ligaene forsvant. Men det er ikke slik på den du lastet ned? Hvor mange divisjoner nedover kommer du i den engelske ligaen da?

Bruker denne: http://www.fmscout.com/a-voasys-english-level-9-for-fm14.html

Den legger til tre ekstra nivået i England. Sånne finnes det for mange ligaer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kult at du prøver deg i sånn super lav liga! ^^ har akkurat vunnet første sesongen min med liverpool, var vanskelig nok, er også manager for norge, måtte bare får dem til vm når jeg hadde sjansen, møter tyskland,chile og honduras, kommer til å gå til helvete, spilte treningskamp mot argentina hjemme, tapte 5-0 :/

Lenke til kommentar

Bruker denne: http://www.fmscout.com/a-voasys-english-level-9-for-fm14.html

Den legger til tre ekstra nivået i England. Sånne finnes det for mange ligaer.

Tja, da skal jeg vurdere å hive en slik en inn på spillet når jeg har fått meg ny maskin og fm2014.

I så tillfelle blir det bare å se om jeg får Slough i gang.

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med å få greie bud på unge talenter. Jeg er Italia for øyeblikket. Der klarer jeg stadig å få co-ownership bud på 4-5 ganger spillerens verdi. Er en mindre klubb i Italia der spillerne ikke er verdt stort mer en millionen (NOK), det kan kanskje ha noe med saken å gjøre. Jævli grei måte å skaffe litt kapital siden det aldri ser ut til at de er interessert å kjøpe spilleren av meg når spilleren skal bys på, to år senere.

Eldre spillere, som jeg selv transferlister er det litt verre å få gode priser for, men det er vel kanskje ikke så urealistisk.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Uff, synes det er mye skader i forhold til tidligere år. Må jo ha verdens bredeste tropp.

Har nå 10 skader. Der 7 av dem innebærer første 11ern og de strekker seg fra 4 uker til 2 måneder.

Ikke morro å prøve å holde seg opp i Skybet League 1 med Schuntorp sitt u18 lag :p

Lenke til kommentar

cFJmNStt.jpeg

Fant denne snasne typen kontraktløs i Norge, uten en eneste klubb etter seg. Jamen sa han seg ikke villig til å spille i serie B også.

Fantastisk at hans beste tekniske stat er heading, med en høyde på 169cm og jumping reach på 7 :p

Endret av Konamixx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

cFJmNStt.jpeg

Fant denne snasne typen kontraktløs i Norge, uten en eneste klubb etter seg. Jamen sa han seg ikke villig til å spille i serie B også.

Fantastisk at hans beste tekniske stat er heading, med en høyde på 169cm og jumping reach på 7 :p

Herlig fyr og ikke minst det nydelige navnet Bent Are.

Ellers viser det det jeg har sagt om jumping og heading. Han vinner aldri hodeduellene, men om han får heade fritt er han veldig presis. Husker på FM10 hadde jeg spiller med 3 jumping og 20 heading. :D

Lenke til kommentar

3? Det er jo nesten negativ spenst. Kan jo kun heade lave crossere da :)

Ja Bent Are er et kvalitetsnavn. Jeg håper at han en gang blir legende i klubben og får stadion oppkalt etter seg. Bent Are Stadium. Det klinger forferdelig bra.

Endret av Konamixx
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg velger og vente med fm 14 og sjå om det kommer patch... Har 5-10 STORE sjangser hver kamp no og motstanderen 1-2 og taper alltid 1/2-0... Åpent mål 2 ganger = stolpe 2ganger...

Samme hvilket lag og samme hvilken taktikk..

Helt enig! Ender alltid med tap, selv om man dominerer både possesion og klare målsjanser.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått det til med Liverpool her? Har vel 3 forsøk nå, og har prøvd det aller meste. Lage taktikker selv, laste ned andre taktikker osv.

Dominerer kampene omtrent hele tiden, men får alltid mål imot. Motstanders keeper spiller som en gud hver eneste gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...