Nielsen85 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg slettet fm ifra pcen også satte jeg inn cd'en jeg fekk i posten å brukte cd-key'en jeg fekk med der, å da kom fullversjonen Hva med oss som kjøpte nøkkel på nett da? Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Send en mail til de du kjøpte det av og spør, da vel. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Send en mail til de du kjøpte det av og spør, da vel. husker ikke hvilken side det var fra sånn kan det gå... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Da sjekker du e-posten din for kjøpebekreftelsen. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Er det noe forskjell fra kampens utfall med "Bare Kommentar" og "Nøkkel". Eg mener bastant at det blir scoret mål som man ikke scorer om man ser kampen. Laget er også mer effektivt foran mål. Og ikke minst det er lettere å vinne kamper. Er en ting som aldri kan bevises men teorier kan man ha. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Nei, det er ikke noe forskjell... Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Kan fort være at det er en forskjell;p Ingen som vet. Men det _skal_ ikke være noe forskjell. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Confirmation bias Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Da sjekker du e-posten din for kjøpebekreftelsen. Og av en eller annen grunn finnes ikke denne mailen lengre. Shit happens Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Og av en eller annen grunn finnes ikke denne mailen lengre. Shit happens Hvis du har betalt med nettbank står det vel der hvem pengene har gått til. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Eg føler likevel at laget scorer mer "normale" mål når eg ikke ser kampene, har på reprise. Å se kampene er et helvete for å si det mildt. CPU er alltid med effektive i forhold til antall skudd. Fikk 3-3 borte mot Malaga. Der eg hadde tre ganger så mange sjanser men likevel hadde Malaga flere skudd på mål. Sikkert mange som ikke bryr seg om dette problemet, men er et stort problem. Det må fikses. Aldri spilt så lite FM som det har blitt så langt på 14. Alltid hatt 600-700 timer. Har ikke mer enn 5 timer så langt på dette. Og eg føler på meg at det ikke blir i nærheten så mange timer som det pleier. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Skuffet over at det ikke er gjort noen endringer på stats heller. Av alle ting så har Ronaldo fått 13 på spenst mens Benzema har 14. Det er så latterlig, Ronaldo burde iallefall ha 18 i spenst. Av alle spillere på Madrid så er det han de gjør dårligere. Mens Benzema faktisk er blitt bedre med en dårlig sesong i fjor. Mye rart her, og man merker at det ikke er gjort i nærheten god nok jobb med stats dette året. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 FM i et nøtteskall, Spiller hjemme mot Milan. 16-1 i skudd, 1-1. Og dette er helt vanlig. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Sats/Jumping er ikke hvor god spenst spilleren har (hvordan kunne du finne å å tro det ...), høyden på spilleren er også inkorporert i denne. Så en spiller på 2 meter med spenst som en tepose vil fortsatt sikkert ha ~20 i spenst. Dog enig i at Cristiano Ronaldo burde vært mye høyere. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Sats/Jumping er ikke hvor god spenst spilleren har (hvordan kunne du finne å å tro det ...), høyden på spilleren er også inkorporert i denne. Så en spiller på 2 meter med spenst som en tepose vil fortsatt sikkert ha ~20 i spenst. Dog enig i at Cristiano Ronaldo burde vært mye høyere. Det visste eg ikke, men gir forsatt ingen mening. Spenst er spenst uavhengig av høyde. Må være nytt i år. Ronaldo har hatt 18-19 i spenst de siste årene i FM. Hvorfor de plutselig endrer på dette nå er for meg et mysterium. Endret 4. november 2013 av Raul07 Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Hvis du har betalt med nettbank står det vel der hvem pengene har gått til. Det eneste jeg fant som kunne ligne var dette: **** 18.10 NOK 308.95 PAYPAL GAMING CARD Kurs: 1.0000 VISA VARE -308,95 Noen andre som har kjøpt cd nøkkel til Fm på nett på denne måten og kan huske om det var sånn det så ut? Stjernene har med kortnnr å gjøre btw. Endret 4. november 2013 av Nielsen85 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Sats/Jumping er ikke hvor god spenst spilleren har (hvordan kunne du finne å å tro det ...), høyden på spilleren er også inkorporert i denne. Så en spiller på 2 meter med spenst som en tepose vil fortsatt sikkert ha ~20 i spenst. Dog enig i at Cristiano Ronaldo burde vært mye høyere. Hva i svarte er poenget med det? Fungerer det den andre vegen og? At en spiller på 160 med 15 egentlig har 7-8? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Var sånn i forrige FM, vet ikke om det var nytt da eller noe som er eldre igjen. Jeg har forresten ikke lest at det er sånn i år, men tviler på at de har endra på det. Grunnen til at de gjør det på denne måten er vel for å gjøre det enklere for oss å skjønne hvor høyt en spiller greier å komme seg. Hvordan vil du ellers finne ut hvem som er best i lufta av en på 1,70 med 18 i spenst og en på 1,80 med 12? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. november 2013 Forfatter Del Skrevet 4. november 2013 Etter hva jeg har lest går jumping på hvor ofte en spiller vinner en hodeduell, mens heading er hvor presis headingene er. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Etter hva jeg har lest går jumping på hvor ofte en spiller vinner en hodeduell, mens heading er hvor presis headingene er. Hvis man tar Benzema vs Ronaldo, skal Ronaldo ha 17-18 Benzema 2-3 i spenst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå