Tarzan76 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Mulig jeg er "blind" men jeg savner følgende i den nye FM 2014: Muligheten til å sette opp "Playmaker" samt "Oppspillspunkt" i Lag-menyen. Jeg ser at hele Lag-menyen er forandret fra FM 2013 og at man har flere valgmuligheter nå, men jeg savner dette muligheten. Under taktikk og spillere virker det for meg til at man har færre valgmuligheter til å gi spesifikke instrukser til hver spiller enn i 2014 enn i 2013 versjonen. Jeg tenker for eksempel på instrukser som "Kreavivitet" eller "Løpe med ball" etc. Det virker også som at det er begrensninger på å kunne gi spesifikke instrukser, avhengig av hvor på banen spillerer er posisjonert, noe det ikke var begrensninger på i 2013. I tillegg kan jeg ikke se at det er mulig å kommentere hverken motstanderen sine enkeltspiller eller laget før en kamp lenger... Nå kan det være at jeg henger meg for mye opp i hvordan menyene var bygget opp i 2013 versjonen og jeg må bli litt "varm i trøya" når det gjelder 2014... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ikke veldig overbevist. Sliter med akkurat de samme probleme som eg har hatt de siste årene. mitt lag trenger 10-15 skudd per mål mens CPU som regel trenger 2-3 skudd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Under taktikk og spillere virker det for meg til at man har færre valgmuligheter til å gi spesifikke instrukser til hver spiller enn i 2014 enn i 2013 versjonen. Jeg tenker for eksempel på instrukser som "Kreavivitet" eller "Løpe med ball" etc. Det virker også som at det er begrensninger på å kunne gi spesifikke instrukser, avhengig av hvor på banen spillerer er posisjonert, noe det ikke var begrensninger på i 2013. Ja, tenker det samme selv her. Er så spesifikt. Følger jeg ikke har så mye valgfrihet. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Spillet mitt har begynt å lagge når jeg spiller kamp... kom selvfølgelig etter oppdateringen. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Motstanderen har to skudd på mål, og scorer to. Jeg har 18 skudd på mål, og scorer tre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Hvilken nabb var det som fant ut at det var en god idè og ha registreringen av spillere til Ligue 1 dagen før januarvinduet stengte? Rakk akkurat ikke registrere en spiller som kom dagen etter...Nå sitter jeg her med langtidsskader på viktige angrepsspillere, og en som jeg ikke fikk registrert! Endret 1. november 2013 av MartinF Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Siden spillet nå har en fullrelease og det har kommet noen oppdateringer, vil ikke de oppdateringene vere på betasaven min? Eller gjelder alle de nye oppdateringene på min gamle save? Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 http://www.fm-base.co.uk/forum/share-download-fm-14-tactics/144063-424-attack-attack-attack.html prøv denne taktikken, for dere som sliter med å score! funker grisebra. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Decent andresesong... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Bare hos meg det fortsatt står BETA nede i høyre hjørnet på startskjermen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Bare hos meg det fortsatt står BETA nede i høyre hjørnet på startskjermen? Start Steam på nytt, prøv å åpne FM. Se om den vil laste ned oppdateringen automatisk. Hvis ikke må du prøve å ta kontakt med de som solgte deg spillet og høre om det er en annen kode du må bruke. Siden spillet nå har en fullrelease og det har kommet noen oppdateringer, vil ikke de oppdateringene vere på betasaven min? Eller gjelder alle de nye oppdateringene på min gamle save? Alt utenom databaseoppdateringer. Så er det noe databaserelatert, så må du nok starte en ny save for at det skal være med. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hmm. Har lastet ned flere oppdateringer..... Senest en liten en idag... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Prøv å ta backup av mappen din i dokumenter, gå inn på Steam, høyreklikk på FM14 og slett lokalt innhold. Så innstallerer du hele greia på nytt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg måtte redeeme en ny kode i Steam for å gå fra beta til fullversjon. (Det fulgte med to fra butikken jeg kjøpte spillet fra). Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Da skal jeg prøve det! Takk for svar, til begge to! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Den følelsen når man taper sin andre CL-finale på rad... På straffer. 3 Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som har peiling på detta "unlock" systemet? Skjønner ikke helt greia. Er det sånn at man låser opp etterhvert som man spiller, f.eks vinner Champions Leauge = Låse opp mulighet for aldri å få sparken... Eller er det noe man må betale for? Fikk nettopp en melding av fysioen min at en spiller ble skadet. Så står det nederst " Kjøp magisk svamp". Hva betyr dette? Og hvor må man eventuelt kjøpe det for å låse det opp? Har prøvd å trykke av nysgjerrighet, men det skjer ingenting. Irriterer når ting ikke står klart å tydelig hva det er snakk om. Lenke til kommentar
Nielsen85 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Noen som har peiling på detta "unlock" systemet? Skjønner ikke helt greia. Er det sånn at man låser opp etterhvert som man spiller, f.eks vinner Champions Leauge = Låse opp mulighet for aldri å få sparken... Eller er det noe man må betale for? Fikk nettopp en melding av fysioen min at en spiller ble skadet. Så står det nederst " Kjøp magisk svamp". Hva betyr dette? Og hvor må man eventuelt kjøpe det for å låse det opp? Har prøvd å trykke av nysgjerrighet, men det skjer ingenting. Irriterer når ting ikke står klart å tydelig hva det er snakk om. Hæ? Hæ indeed Jeg var kanskje litt utydelig, men det er snakk om classic mode, ikke vanilla fm hvis det gjør det lettere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå