The Redmen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Fikk også spillet i posten idag. Er det slik at betaen ikke "funker" lenger i morgen, så da må jeg installere spillet med CDn. Eller trenger jeg ikke bruke den i det hele tatt??Ja, jeg vet at jeg ikke er særlig smart når det kommer til teknologi... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Er vel bare å starte FM fra Steam, så skal den vel oppdatere seg selv, vil jeg tro? EDIT: Leif. Endret 30. oktober 2013 av MartinF Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det gjorde det i alle fall i fjor. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Så det betyr at jeg egentlig ikke har behov for CDn ? Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 I praksis trenger du ikke cden så lenge du har registrert spillet med Steam Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 I fjor så var det faktisk ikke vits med CDen. Du måtte allikevel registrere deg på steam. OG da trenger du den ikke. Tidligere kunne du spille fm uten steam... Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg skal skal gøre endel generelle fikser på Norske eller spillere som spiller i Norge. Her er en liten liste over spillere jeg mener er overvurderte og spillere som er for dårlig/feil posisjoner. Har dere sett noen andre Norske spillere som er alt for god (eller for dårlig)? Innvendinger på de jeg har satt opp? De jeg hart satt opp som for dårlige er egentlig mest feil mtp posisjoner. Edit: talenter som Veton Berisha vil jeg justere ned CA, men fortsatt ha bra med PA. Norske researchere suger balle i dette. For gode: Torstein Andersen AaseFredrik SembHenning haugerMustafa AbdellaoueVeton BerishaMohammed ElyounoussiJoshua KingØystein ØvretveitBård FinneMichael Karlsen For dårlige: Mats DæhliOmar Elabdellaoui Per CiljanJoshua King Endret 30. oktober 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 ute idag! hvem skal ha? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skal skal gøre endel generelle fikser på Norske eller spillere som spiller i Norge. Her er en liten liste over spillere jeg mener er overvurderte og spillere som er for dårlig/feil posisjoner. Har dere sett noen andre Norske spillere som er alt for god (eller for dårlig)? Innvendinger på de jeg har satt opp? De jeg hart satt opp som for dårlige er egentlig mest feil mtp posisjoner. Edit: talenter som Veton Berisha vil jeg justere ned CA, men fortsatt ha bra med PA. Norske researchere suger balle i dette. For gode: Torstein Andersen Aase Fredrik Semb Henning hauger Mustafa Abdellaoue Veton Berisha Mohammed Elyounoussi Joshua King Øystein Øvretveit Bård Finne Michael Karlsen For dårlige: Mats Dæhli Omar Elabdellaoui Per Ciljan Joshua King Først og fremst, fint at du gjør deg flid med dette. For det andre, du har satt opp Joshua King på både for god og for dårlig. Hvor mange av disse er researchet av en norsk researcher? Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg skal skal gøre endel generelle fikser på Norske eller spillere som spiller i Norge. Her er en liten liste over spillere jeg mener er overvurderte og spillere som er for dårlig/feil posisjoner. Har dere sett noen andre Norske spillere som er alt for god (eller for dårlig)? Innvendinger på de jeg har satt opp? De jeg hart satt opp som for dårlige er egentlig mest feil mtp posisjoner. Edit: talenter som Veton Berisha vil jeg justere ned CA, men fortsatt ha bra med PA. Norske researchere suger balle i dette. For gode: Torstein Andersen Aase Fredrik Semb Henning hauger Mustafa Abdellaoue Veton Berisha Mohammed Elyounoussi Joshua King Øystein Øvretveit Bård Finne Michael Karlsen For dårlige: Mats Dæhli Omar Elabdellaoui Per Ciljan Joshua King Ola Kamara er altfor dårlig på FM14. Dog sjekket jeg dette på betaen, så vet ikke om han har blitt justert opp nå som spillet kom ut Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Takker for svar, begge to. Skal kike på Kamara. Hadde egentlig bare en sammenhengende liste, glemte å fjerne Joshua fra den første listen da jeg delte den i to. Forøvrig justerte jeg kun Mats Dæhli i CA av "for dårlige", siden han manglet noe på tippeliganivå, resten ble kun posisjonsfiksing. Av de som jeg hadde satt opp som for gode, er det kun Henning Hauger og Mos som spiller i utlandet. Hauger har enda samme stats som han hadde i Stabæk/Hannover. Justert noe ned. Mos lot jeg være, så egentlig ganske riktig ut. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Noen som vet hvordan man laster ned code only-versjonen fra CDON? Går på Redownload, men der kommer det opp "Det finnes ingen filer tilgjengelige for nedlasting enda". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Snakk med folka på kundeservice der. Får svar på sånn 1 min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg tok kontakt med dem for to timer siden, men har fortsatt ikke fått noe svar. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Du henter vel kun koden hos cdon, så redeemer du den i steam og laster ned der? Hvertfall det jeg gjorde. Edit: ah, ser nå hva du mener. Endret 31. oktober 2013 av Thommesen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du henter vel kun koden hos cdon, så redeemer du den i steam og laster ned der? Hvertfall det jeg gjorde. Edit: ah, ser nå hva du mener. Åh, jeg trodde koden som lå der bare var et referansenummer. Dumme meg. Takk for hjelpen! 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dominerer kampene, men scorer ikke mål jeg heller med Vålerenga. Veldig irriterende! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hva er folkets mening om FM14? installerer spillet nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå