Martin93 Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Patchen slettet tydligvis alt på FM for meg.. Nei... går du på ''hent siste spill' er det ingen ting, men alle savene dine ligger på ''Hent Spill''... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Men alt av innstillinger er borte. Tok meg 15 min før jeg fikk alt på plass igjen. Jeg hater SI nå. De har ødelagt FM14 for meg, og spillet er ikke sluppet enda... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 I min første kamp var 4 av 6 mål på corner... Tilfeldighet eller opplever noen mye cornermål? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 To treningskamper nå. Laget mitt har 70 skudd. Noe er alvorlig galt her... Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bare sånn btw, dere har fått med dere at det er en beta enda? 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Sikker på at de fleste har fått med seg det, ja. Kom for øvrig også ut en demo i dag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. oktober 2013 Del Skrevet 28. oktober 2013 Bare sånn btw, dere har fått med dere at det er en beta enda? Selvfølgelig. Men SI klarer det hver gang. De endrer på noe, og ødelegger hele match enginen. It’s getting old. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Får håpe de får det i orden innen release Begynner vel strengt talt å haste litt, men Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Er nettopp det som er greia. Det blir released på torsdag. Burde være fikset til da. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Mye mål med den nye oppdateringa, 4-3, 7-2 etc. Fant forresten en kid som visstnok er den neste Platini. Hvor mye vekt legger dere på slikt? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Ikke mye, de som har slike betegnelser blir oftet gode spillere, men langt fra noen garanti at det blir en worldbeater. Fant foresten en spiller med naturligposisjon som keeper og høyreback. Aldri sett det før. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 Da burde du sjekke Nkoulou. DC/DM som grønn, DR/WBR som grønn-gul, MC som gul og ST/GK som oransje. 1 Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Noen som har noen tanker om spillet vil kjøre raskere på Linux enn Win? Regner forøvrig med at spillerdatabasene til Skandinavia blir oppdatert til release?Leser at mange har de samme gamle problemene med betaen/demoen i år som de siste årene, men man får da vel tro at de mest prekære blir fiksa til release, og at småplukket som vanlig kommer til første patch... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 RBK blir ikke oppdatert til release i alle fall. Gjelder flere klubber der. Ellers: Bare meg som føler at spissene scorer uvanlig lite? Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hmmm... Hva mener du med RBK ikke oppdatert? I forhold til hva? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Spillerratings og så videre. Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jaja, det er jo trist da. Uansett, den første måneden blir for meg konsekvent prøving og feiling frem til patch, og da blir det nytt savegame uansett. Noen som har ideer om det "lønner" seg å starte januar 13 kontra januar 14, og hva er eventuelt de store forskjellene? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 1 år ekstra til å utvikle wonderkidsa. Alltid verdt det, imo. 2 Lenke til kommentar
Sarasin Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja, det er det jeg også har tenkt på tidligere versjoner, uten at jeg nødvendigvis har visst hvorfor man skal velge det ene eller andre Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Etter Ajaccio gikk Lyon forbi meg i ligaen med 3p. Da fikk dem panikk: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå