Gå til innhold

[Løst] alle _innleggNO brukere får nullstilt postcount og posthistorikk?


Anbefalte innlegg

Signet meg opp som bruker på ekstra her og ser nå at min bruker nå står som mazeking_innleggNO og at jeg har en postcount på 30 poster og ikke lengre får opp tråder jeg her postet i før.

 

Jeg får heller ikke logget på min gamle mazeking bruker. Når jeg ber om nytt passord på denne får jeg dette, men det ser ut som min bruker nå er konvertert til mazeking_innleggNO .

 

Er min bruker med navn kun mazeking nå slettet fra deres systemer? Har søkt på brukere med innleggNO som postfix og ser at alle har en latterlig lav postcount og sikkert ikke har tilgang til sine gamle poster.

 

Hva gjør jeg for å få liv i min gamle bruker. Både denne og _innleggNO brukeren er registert på samme epostadresse.

 

mazeking

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå sjekket opp dette for deg, og du har en konto registrert på en @gmail.com-adresse og så har du en annen konto registrert på @hotmail.com. Har sendt deg nærmere informasjon om dette på epost også slik at du har alle detaljer. Ved å logge inn med @hotmail.com-adressen din skal du få tilgang til den vanlige brukeren din.

Lenke til kommentar

Jeg har nå sjekket opp dette for deg, og du har en konto registrert på en @gmail.com-adresse og så har du en annen konto registrert på @hotmail.com. Har sendt deg nærmere informasjon om dette på epost også slik at du har alle detaljer. Ved å logge inn med @hotmail.com-adressen din skal du få tilgang til den vanlige brukeren din.

 

Takk!

 

Har ikke brukt den hotmailkontoen på flere år, så jeg hadde "glemt" den. Vel fikk logga meg inn på den og bytta passord så da ordna det seg. Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...