C0bra Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Er på leting etter ny psu.. har da funnet 3stk som jeg tror er gode.. er ikke interissert i å bruke for mye penger på det, men den må være bra til OC! de tre jeg har funnet er: denne denne og Thermaltake 420WSilent Purepower m/aktive PFC Vil noen av disse klare mitt oppsett? cpu'en vil jeg at psu skal takle at jeg klokker til 3.4Ghz, minimum, har ellers 8kald katoder, en zalman mcf-1 viftestyring, cd-brenner og dvd spiller... psu en må også takle at jeg oppgraderer med et nytt skjermkort (r9800Pro, FX5900Ultra?), og 2Hd er til.. vil noen av de jeg nevnte takle dette? eller er det noen bedre til ca samme pris? Lenke til kommentar
froebe Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg vet ikke noe om de to andre, men Antec'en på 430W anbefales på det varmeste. Stabil som et fjell, og med et behagelig støynivå. Jeg kjører cpu på 3,3GHz, resten av oppsettet ser du i signaturen. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Så har du en som heter fourtron/source tror jeg det var, den er på 350w men yter faktisk nesten 400w er tilnermet lydløs og koster rundt 600 kr, den driver min maskin uten prob Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Så har du en som heter fourtron/source tror jeg det var, den er på 350w men yter faktisk nesten 400w er tilnermet lydløs og koster rundt 600 kr, den driver min maskin uten prob Du vil altså anbefale denne fremfor de andre jeg anbefalte? Vil jeg ved å skifte til denne løse mitt "store" problem? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Fortron/Source PSUen ja, den er meget bra. Stabil, yter masse meir enn dei 350W som er oppgitt, og er stille. Anbefales! http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...RTNR=FSP35060PN Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Så har du en som heter fourtron/source tror jeg det var, den er på 350w men yter faktisk nesten 400w er tilnermet lydløs og koster rundt 600 kr, den driver min maskin uten prob Du kan vel ikke ramse opp specsa dine? vet at du har P4 [email protected] og r9800PRO, men hva er resten? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. september 2003 Forfatter Del Skrevet 29. september 2003 Lurer enda på hvilken av disse jeg skal velge.. Lenke til kommentar
opticus Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Så har du en som heter fourtron/source tror jeg det var, den er på 350w men yter faktisk nesten 400w er tilnermet lydløs og koster rundt 600 kr, den driver min maskin uten prob kjører denne selv. har ingen problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå