ilpostino Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg har en Fujifilm X20 og Pentax K-5 II. Førstnevnte har noe de har kaldt en "USB Multi-connector" som ser ut som en vanlig mini-USB-port. Sistnevnte har en 3.5mm jack-inngang for mikrofoner. Jeg vurderer å kjøpe en Røde videoMic pro og en stereo-adapter fra eBay slik at jeg kan bruke samme mikrofon på begge kameraene. Noen som kan bekrefte at det er en standard mini-usb-port på X20? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. september 2013 Forfatter Del Skrevet 16. september 2013 Nå har jeg prøvd både med micro USB og mini USB i Fujifilm X20-kameraet uten at det passer. Må antageligvis lete mer før jeg finner ut av det. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 "The X20's connectors lie under a small flap on the handgrip side of the camera. There's an HDMI port for playing back video, and above it a tiny USB/AV out socket. The optional MIC-ST1 stereo microphone plugs into the USB/AV port." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå