Slitenasss Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Har vært en person som har vært gjennom mye mystiske utfordringer i livet. Dop, gjenger, tyveri, innbrudd, brannstiftelser, vold, politi også videre. en eller annen grunn ser det ut til at jenter kinda hater å liker det. jeg hater fortiden min mere en Breivik. En kar med sånn fortid blir en twist i et seriøst forhold? madammen min elsker at jeg er pus hehe (er jo en kosepus) ser ikke ut til at hun mister sin interesse når jeg blir tøffel. kan si gjensidig respekt som jeg ga klar beskjed om! så vi begge er tøffel å svigermora er helt uvitne til fortiden min! takk og lov for det TS: Jenta di vil mest sannsynlig ha en mere barsk mannemann som klare å takle slike ting. selvfølgelig har du lov å være lei deg (helt forståelig). men det er ingen grunn til å gi opp å bli helt knust. din mor lever ennå noe mange andre ikke fikk.. btw. jenter flest liker mystiske personer Anonymous poster hash: efbb9...582 Takk for svar! Kort oppsummert (bare for og vise jeg er mannemann! hehe) , jeg veier 90kg, er veltrent og har en meget god psyke samt rimelig godt veltent bygd kropp. Men jeg har hatt det tøft i ganske mange år, mtp mor med sykdom. Og ganske mange andre ting. En del av grunnen til jeg er deprimert er at jeg snortet 60 mg oxycontin, samt svelgte oralt 60 mg over 9 månder (120 mg om dagen). Trenger ingen skjennepreken, siden jeg vet at jeg har driti på draget. Har blitt operert i ryggen 2 ganger siste året. Så medisin har vært min svake side. Er vertfall på dag 7 uten rus Kuttet opiater tvert, uten nedtrapping. Og siden jeg er i "withdrawal" tiden av opiater, så er jeg ekstra svak psykisk. Derfor trenger jeg trøst. Føler jeg. Hun vet ingenting om min opiatbruk what so ever. Jeg er clean nå, og det er det som teller. Vi for se hva som skjer videre, men i hovudsak er det og bli rusfri som er første prioritet, og jeg skal oppdatere så ofte som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå