Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er deprimert, og dama har blitt "kald"


Anbefalte innlegg

Istedenfor og ta et valg nå. Så vil jeg heller vente ann situasjonen og se hva som skjer. Jeg skal gjør mitt beste for og ikke ta kontakt. Så får jeg ta det der etter.

 

Jeg kjenner dama mi så godt, at jeg kan med sikkerhet si hun ikke puler rundt. Dette er en skikkelig jente. Men hun ble bare "care" som faen etter jeg fortalte henne dette. Og jeg maste kanskje litt mye om oppmerksomhet. Noe jeg følte/føler jeg trenger ennå av en merkelig grunn(?). Hun synes jeg skreik om oppmerksomhet og bekreftelse over alt på jord, men det var jo fordi jeg var deppa og ikke fikk noe støtte what so ever.

 

Hodet eksploderer hvert øyeblikk.. Jeg hater når det skjærer seg med damer. Blir så vanvittig knust. Husker det godt fra mitt forrige forhold (mitt første offesielle forhold). Når det skar seg der, og gikk der ifra når jeg forsatt elsket henne. Det var faen meg tøft.

 

Men nok sipping, nå må jeg sjerpe meg! Er bare i 20 årene, og har et langt liv forran meg :) Motivasjon til hva jeg skal gjøre taes imot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prioriter heller å betale regningene og å finne arbeid, før Oslo-planer og kjæresten. Hun har skrevet til deg at hun ønsker tid for seg selv. Det er ett tydelig hint om at forholdet ikke kommer først for henne akkurat nå.

 

Ett annet hint om at hun ikke setter forholdet først er at hun valgte å flytte til Oslo før du også var klar til å flytte.

Lenke til kommentar

Vi ble enige om og roe ned litt på kontakten den neste tiden. Men har forsatt avtalt og komme på besøk om 2 uker. Men det irriterer meg litt at hun bryr seg så lite. Hun flyttet grunnet jobb, og hun kjenner ingen i byen. Så jeg tror ikke hun er ute etter og avslutte forholdet. Er heller at jeg bryr meg litt for masse kanskje?

 

Jeg skal vertfall ta lite kontakt. blir sikkert litt på kveldstid etc.. Men jeg skal ha en litt annen tone, en litt mer barsk en. Skal klare og bevise dette kvinnemennesket at jeg klarer meg fint alene. Hadde ikke taklet et brudd oppi alt dette nå uansett. Med tanke på min situasjon, så hadde det blitt for mye. Så nå vil jeg gjøre det beste for og redde forholdet, men skal som sagt være litt "care"!

Endret av Slitenasss
Lenke til kommentar

Hun er kvinne. Hun behøver bare gå ut på byen én kveld, så har hun tjue nye "venner" som alle står klare til å fortelle henne hor mye bedre livet skal bli bare hun gjør det slutt med denne "negative fyren som holder henne igjen", og at hun "fortjener bedre". Og de håper selvfølgelig alle å whiteknighte seg til litt fitte, men det skjønner ingen kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er 99% sikker på at hun ikke er slik som du framstiller det. Hun er ikke utro-typen, tvert imot.

 

Har du blitt brent med utroskap flere ganger om jeg tørr spørr?

 

Han vil sikkert protestere igjen, men som sagt, Ideal er litt beryktet her. Veldig mye "alle kvinner er slik", der "slik" i korte trekk betyr forferdelig. Jeg ville ikke lagt for mye vekt på det han sier.

Endret av Okapi
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Tenk tilbake når dere begge var lykkelig å elsket hverandre mere en pengene selv. du skal finne den tia hvor din kjæreste fikk dårlig samvittighet for noe hun gjorde. feks; brøt en avtale dere hadde, tenk om hun hadde dårlig samvittighet. langt tilbake når du først møtte hun, hvordan var hun rundt gutter?

Lengte hun etter bekreftelse fra andre gutter?

 

Var hun veldig aktiv på facebook å ble mindre av? var hun ikke aktiv å aktiv nu?

 

Kan ikke si at forholdet er totalt slutt.. du har tæret hodet hennes til randen av stupkanten...

Alle "Barskemannemanner" har ett punkt der han dett sammen. hvis kjæresten blir turnoff å kald så forlat henne tvert!

 

Ho trenger tid for seg selv?

Enten har du maset å sytet så utrolig mye at du har fremstilt deg som 10åring bæsunge. eller så ligg hun å pjegge på en annen mann akkurat nu.

Endret av Flashthis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ikke mast mye føler jeg. Kanskje sendt en sms om morgenen, på dagen og en på kvelden, Men det er kanskje litt mye?

 

Nei det er ikke mye..

Jeg å madammen sender sms så si fra morgen til kvelden. men så er hun ikke så ofte bortreist fra meg.

Sender hun meldinger til deg da?

 

Hvis du føler du ikke har maset så kvitt deg med henne, du kan ikke ha et forhold der du lure på når klokkeslett skal jeg kontakte henne.

Heldigvis eksistere det masse andre damer ute, for alt du vet har du drømme jenta i nabolaget ;)

Lenke til kommentar

Jada, hun svarer. Av og til sender vi mere, og av og til ikke. Men hun er ikke typen som sitter og tekster dagen lang. Hun har heller mer tid på kveldene. Har som oftest fått en melding på morningen. men det har jeg ikke fått på noen dager :p

 

Vi ble enige om at forholdet er litt shaky. Jeg lurer på om jeg faktisk får det bedre alene, så jeg får tenke på selv en stund fremover(?).

Lenke til kommentar

 

Jeg skjønner ikke at det tok så lang tid å finne det ut.. selvfølgelig får du det mye bedre uten en slik dame.

 

Jeg skal tenke på meg selv fremover, med tanke på og skaffe fast inntekt og få litt orden i hodet mitt. Men vil heller ikke slå opp med dama pga dette. Det må jo være noe bak det.

 

Kan ikke bli så kald uten videre? Og til du som spurte om jeg masa som en 10 årig bæsunge, nei det gjorde jeg ikke. Jeg trengte trøst og råd, noe hun tydeligvis mente hun hadde gitt meg nok av.

Lenke til kommentar

Man kan aldri være helt sikker på hva andre tenker, det er i alle fall sikkert. Du kan jo være ærlig med henne og si det som det er: Du er glad i henne og ønsker at forholdet skal fortsette, men det at hun har behov for tenkepause og bor så langt unna gjør at du nå skal ta grep om eget liv og konsentrere deg om å finne arbeid der du har jobbmulighet og få ryddet unna regninger. Den der "alt er avhengig av forholdet vårt" planen din virker hun ikke mottakelig for, dessverre. Det er ikke noe mer å spekulere på.

Lenke til kommentar

Nå vet jeg at denne meningen ikke er politisk korrekt, men jenter liker instinktivt ikke når menn viser svakhetstegn. Jentene forteller oss gutta at vi må være flinkere til å dele og fortelle hvordan vi føler, men likevel gjelder det å vekte sine ord på gullskål før man øser ut om sine problemer.

 

Jeg har forståelse for din situasjon og ser ikke ned på deg på noen måte, men jeg er redd for at du viste en svak side av deg seg. En mann som er langt nede og har problemer med å fikse opp i sine egne problemer er turn off for kvinner. Kvinner forventer at menn fikser livene sine.

 

Dette er selvopplevd når jeg selv har gitt etter for kjæresters mas om å åpne meg og det har kommet ut ting som er ufordelaktig der jeg er svak. Jeg har blitt møtt med stillhet i stedet for støtte.

 

Jeg regner med at jeg får pepper for dette nå og blir møtt med logiske motargumenter, men min erfaring er ihvertfall at det ikke lønner seg å åpne seg for alle problemer.

Faktiskt helt sant! Ganske sykt egentlig.

Gjelder å ikke vise svakheter, for da risikerer man dette. Og viser man svakheter gjelder det å være "mann" etterpå for å få de glad igjen.

 

Hvis du slutter å være pus nå, så kommer hun garantert til å bli "hyggelig" med deg igjen, er sånn det fungerer.

Lenke til kommentar

Faktiskt helt sant! Ganske sykt egentlig.

Gjelder å ikke vise svakheter, for da risikerer man dette. Og viser man svakheter gjelder det å være "mann" etterpå for å få de glad igjen.

 

Hvis du slutter å være pus nå, så kommer hun garantert til å bli "hyggelig" med deg igjen, er sånn det fungerer.

 

Har vært en person som har vært gjennom mye mystiske utfordringer i livet.

Dop, gjenger, tyveri, innbrudd, brannstiftelser, vold, politi også videre. en eller annen grunn ser det ut til at jenter kinda hater å liker det. jeg hater fortiden min mere en Breivik.

 

En kar med sånn fortid blir en twist i et seriøst forhold? madammen min elsker at jeg er pus hehe (er jo en kosepus) ser ikke ut til at hun mister sin interesse når jeg blir tøffel. kan si gjensidig respekt som jeg ga klar beskjed om! så vi begge er tøffel å svigermora er helt uvitne til fortiden min! takk og lov for det

 

TS: Jenta di vil mest sannsynlig ha en mere barsk mannemann som klare å takle slike ting. selvfølgelig har du lov å være lei deg (helt forståelig). men det er ingen grunn til å gi opp å bli helt knust. din mor lever ennå noe mange andre ikke fikk..

 

btw. jenter flest liker mystiske personer

 

 

Anonymous poster hash: efbb9...582

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...