tredeel Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei! Jeg SKAL ha ny LCD-skjerm. Den skal ha DVI-inngang, den skal ha kort responstid (dvs. 16 ms) fordi jeg bruker PC'en som TV, og den skal ikke være for dyr. Så langt har jeg sett meg ut tre alternativer: - LG L1710B til 4.454,- hos komplett.no - ADi MicroScan A715 til 4.272,- hos komplett.no - Hyundai Q17S til 3.990,- hos pcbutikken.com De to siste ser ut til å være helt identiske, så det jeg lurer på er om noen har synspunkter på hva som er best av LG og ADi/Hyundai. Har noen spesielt gode eller dårlige erfaringer med noen av skjermene? (Jeg registrerer at det skrives mye pent om Hyundai'en på dette forumet.) Finnes det andre skjermer i denne prisklassen man bør se på? Takknemlig for kommentarer! tredeel Lenke til kommentar
Mello Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=137642 refrerer til denna posten, der står det du trenger vite jeg vil anbefale Huyndai q17s, en venn av meg fikk den for et par dager siden, og den funker perfekt til spill og tv Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg har tenkt å gå for LG L1710B må bare få solgt denne Crt skjermen her.. har SÅ LYST PÅ LCD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå