Gjest heipådeeg Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg har oppkjøring til bil om to dager, og trenger alle tips jeg kan få! Hva bør jeg tenke på? Hva ser sensoren mest på? Tips og knep til hvordan å bestå. Kom gjerne også med din opplevelse! hjelp meg, dere! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ikke tenk. Bare lat som du kjører svigerfaren din rundt om kring.. jo mer du tenker på det jo mer stresser \ gruer du deg.. Er bare en vanlig biltur du skal ta. Kjør rolig så går alt bra. Om sensoren er bli \ normal, så kan du holde en samtale, er han grinete så unngår du det. (Unngå temaer som vær osv..blir fort litt tørr samtale). Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Slapp av, kan du kjøre? For hvis du føler at du kan det så skal det jo gå bra. Kan du ikke kjøre? Slapp av, da trenger du heller ikke å få lappen akkurat nå. Det er veldig enkelt egentlig. Du får en rute å kjøre, hvis du kjører litt feil spiller det ingen rolle siden sensor vet at du er stressa så er naturlig å gjøre feil som å ta av i feil avkjørsel i rundkjøring. Men så lenge kjøringa er fin så spiller det ingen rolle. Kjør ruta som du ville ha gjort hvilken som helst annen gang. Forsvarlig og i fartsgrensen Du får også et tilfeldig spørsmål før du kjører, f.eks "hvordan sjekke at bremselysene funker" etc. Disse må du kunne, den boka du trolig har lest har all denne formen for informasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå