Gå til innhold

Sniktitt på Far Cry (PC/Xbox)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
høres bra ut, ser så utrolig digg ut, får bare håpe historien og plottet er noe å skryte av :) men vet noen om når det kommer til xbox? og vil det ha støtte for xbox live?

Med spesifikasjonene du har i signaturen din tror jeg du bør satse på PC-versjonen i stedet for å vente på en (antakelig noe redusert) Xbox-versjon.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg hvor X-Isle ble av! Senest i går lurte jeg på det! Jeg kunne ikke begripe hvorfor jeg aldri hørte noe mer om det, eller hvorfor jeg så et bilde fra det på nVidias GeForce 3-sider. Takk, Joachim, du ga meg nettopp svar på et nesten 2 1/2 år gammelt mysterie! :p

Hva dagens Far Cry angår, så ser det meget, meget lovende ut! Hittil har det gått litt forbi meg, men denne sniktitten gjorde opp for det feiltrinnet. Får utvide ønskelista mi en smule. :wink:

Lenke til kommentar
Det som gjør Far Cry sin grafikk ekstra flott er miljøet spillet foregår i. Det er nesten det samme hvor avansert teknologi som ligger bak grafikkmotoren - hvis du legger handlingen til grå og triste militærbaser og gamle varehus, blir ikke resultatet særlig lekkert uansett.

"en setning jeg altfor lenge har prøvd å formulert"

hvilken maskin ble dette spillet vist frem fra?

skal jeg ta opp "kampen" med hl2, må jeg skaffe meg ny maskin.... noe jeg ikke nå har penger til.

derimot, kunne maskina mi (xp28,ti42,512r) kjørt dette spillet for meg, har jeg jo en klar vinner.....

Lenke til kommentar
derimot' date=' kunne maskina mi (xp28,ti42,512r) kjørt dette spillet for meg, har jeg jo en klar vinner.....[/quote']

Utviklerne ser ut til å være rimelig stolte av de lave systemkravene. Jeg tror spillet skal fungere ganske godt på maskinen din (de anbefalte spesifikasjonene listet jeg i sniktitten, og du har en del å gå på der, tror jeg).

Dette kommer vi uansett til å få bedre svar på når spillet kommer ut. Tror du gjør lurt i å vente litt med oppgraderingen.

Lenke til kommentar
Ikke bump, dammit :wink:

Var ikke behov for det, tråden lå allerede på topp. Tenkte at noen av de som sjekket sniktitten tidligere kunne like å vite at det var kommet nye skjermbilder.

var jo egentlig litt spøk da, så bare en bitteliten sjanse til å leke Mod, følte meg mektig i gjerningsøyeblikket, skjønner du :yes:

Edit:

Litt om historien til spillet, kan vel ikke si meg helt imponert, får se på utførelsen (kilde: play.com):

"Freelance mariner Jack Carver is cursing the day he ever came to this island. A week ago, a brash female reporter named Valerie had offered him an incredible sum of cash to take her to this unspoiled paradise. Shortly after docking, however, Jack's boat was greeted by artillery fire from a mysterious militia group swarming about the island.

With his boat destroyed, his money gone and the gorgeous Valerie suddenly missing, Jack now finds himself facing an army of mercenaries amid the wilds of the island, with nothing but a gun and his wits to survive by. But the further he pushes into the lush jungle canopy, the stranger things become.

Jack encounters an insider within the militia group who reveals the horrific details of the mercenaries' true intentions. He presents Jack with an unsettling choice: battle the deadliest mercenaries or condemn the human race to a maniac's insidious agenda."

Lenke til kommentar
Release oktober 2003?? gamespot melder q1 2004.. Hvem har rett? heier på gamer.no :woot: spillet ser fantastisk ut

Riktig skal være 28. november for Norge. Gamer.no er ikke spesielt dynamisk slik du ser nettstedet i dag, noe som gjør det litt vanskelig og slitsomt for oss å gå tilbake og endre datoer i eldre sniktitter. Beklager. Det blir bedre snart. :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

"...plasserer Far Cry deg i et naturlig landskap og gir deg totalfrihet i forhold til hvor du vil dra og hvordan du vil dra dit. Hvis du kan se et fjell, ei øy eller et annet interessant sted i det fjerne, kan du også besøke det stedet"

"I motsetning til de aller fleste spillene i sjangeren inneholder ikke Far Cry separate brett."

"...et eksempel på en slik actionboble kan være en serie rom i et laboratorium, og disse actionboblene skal være fullstendig ikke-lineære, slik at du kan løse dem nøyaktig slik du selv ønsker det."

"I Far Cry er det én skriptet sekvens. Resten av spillet er fullstendig dynamisk."

Ja, så feil kan man ta ;)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...