CS_eR GøY Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Counterstrike It just won't die It's like a stick Jammed in my eye This crappy game Is here to stay And all its fans Are super gay ---------------------------------------------------- carl.i.hagen Took sex classes They learned to stick things Up their asses Because he liked it He now feels shame Because he knows That he is lame Cards confuse him He couldn't wire it The plain fact is He's a Butt Pirate Anal obsession Rules his life So he has a boyfriend And not a wife ----------------------------------------------------- IntEL fanboys Short and zitty Still feed off Their momma's titty And then they take A big fat dicky And suck until Their face is sticky ----------------------------------------------------- det ekke jeg som skrev dette!!! jeg har ikke no mot intel Lenke til kommentar
hmm Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hvor kommer Ati inn i bildet hen? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Synes ikke dette passer inn under alt om data, flyttes til off topic. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Alt der var jo om data... Ellers enig i flyttinga. Her kommer Ati (skrevet selv) Ati makes a real good carda Kicks the asses of nVidia But their drivers sucks like hell Je trur je kjøper GeForce lell Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Galfisk er kanskje ikke et altfor upassende alias for deg. Du er pinadø den sprøeste **** jeg har sett i denne threaden... derav gal... Diktet ditt er i fritt fall mot vannflaten, og kommer til å synke som en stein med deg på slep.. Derav Fisk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå