S.Hurum Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 " Guds Hus " Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Xwarf Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Her var det dratt godt i spakene. Det spørs om det ikke er litt for mye? 1 Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Her var det dratt godt i spakene. Det spørs om det ikke er litt for mye? Jeg har lagt inn en ny verson som er litt "mildere". Den første er kanskje litt for "dramatisk" for de fleste Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Versjon to er mye bedre i mine øyne. Du har noen overeksponerte områder. Disse ville jeg forsøkt å gjort noe med under eksponeringene, f.eks flyttet deg lenger inn i skyggen av klokketårnet, og jobbet litt ekstra i etterbehandlingen. Likevel ble det et ok HDRi. Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Versjon to er mye bedre i mine øyne. Du har noen overeksponerte områder. Disse ville jeg forsøkt å gjort noe med under eksponeringene, f.eks flyttet deg lenger inn i skyggen av klokketårnet, og jobbet litt ekstra i etterbehandlingen. Likevel ble det et ok HDRi. Mange takk for ros og ris. Lenke til kommentar
Xwarf Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nå ble det mer min smak. Hvis du savner variasjonen i gresset fra v1 kan du forsøke å "brushe" inn litt ekstra eksponering på de lyse områdene. Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 V1 er spektakulært og til tider er det godt å kunne dra litt ekstra i spakene. Likte bildet veldig godt. V2 er det bilde jeg like best. Kansje litt venstretung men mulig du har gjort det med vilje. Alt bør jo ikke være etter "boka" :-) Nikkor 14-24? Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 V1 er spektakulært og til tider er det godt å kunne dra litt ekstra i spakene. Likte bildet veldig godt.V2 er det bilde jeg like best. Kansje litt venstretung men mulig du har gjort det med vilje. Alt bør jo ikke være etter "boka" :-)Nikkor 14-24? Takk for det. Er litt svak for litt extra effekter og farger når jeg prøver meg på etterbehandling, m.varierende resultat.( Nikkor 14-24 2,8 ) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 I like it;) Liker denne type hdr;) hdrcreme er en internasjonal side med bare hdr bilder...prøv der,fått noen dagens der selv http://hdrcreme.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg