Gå til innhold

" Guds Hus "

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Versjon to er mye bedre i mine øyne. Du har noen overeksponerte områder. Disse ville jeg forsøkt å gjort noe med under eksponeringene, f.eks flyttet deg lenger inn i skyggen av klokketårnet, og jobbet litt ekstra i etterbehandlingen. Likevel ble det et ok HDRi.

Lenke til kommentar

Versjon to er mye bedre i mine øyne. Du har noen overeksponerte områder. Disse ville jeg forsøkt å gjort noe med under eksponeringene, f.eks flyttet deg lenger inn i skyggen av klokketårnet, og jobbet litt ekstra i etterbehandlingen. Likevel ble det et ok HDRi.

Mange takk for ros og ris.

Lenke til kommentar

V1 er spektakulært og til tider er det godt å kunne dra litt ekstra i spakene. Likte bildet veldig godt.

V2 er det bilde jeg like best. Kansje litt venstretung men mulig du har gjort det med vilje. Alt bør jo ikke være etter "boka" :-)

Nikkor 14-24?

Lenke til kommentar

V1 er spektakulært og til tider er det godt å kunne dra litt ekstra i spakene. Likte bildet veldig godt.V2 er det bilde jeg like best. Kansje litt venstretung men mulig du har gjort det med vilje. Alt bør jo ikke være etter "boka" :-)Nikkor 14-24?

Takk for det.

Er litt svak for litt extra effekter og farger når jeg prøver meg på etterbehandling, m.varierende resultat.( Nikkor 14-24 2,8 )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...