Cuneax Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jetpacken er godkjent i New Zealand.Snart kan vi fly på egen hånd Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Med tanke på hvor mange dårlige bilførere det finnes, ser jeg for meg et blodbad hvis disse skal begynne å fly rundt 2 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Med tanke på hvor mange dårlige bilførere det finnes, ser jeg for meg et blodbad hvis disse skal begynne å fly rundt https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Forskjellen er vel at de dårlige førerene her raskt blir sortert ut, samt at sjansen for kollisjon med andre er mindre. Gøy å se at slike snart ser ut til å komme på markedet. Husker jeg så Mythbusters prøvde å lage en slik sak med noe billig utstyr. Det gikk ikke fullt så bra, men er jo noen år siden nå. Endret 8. mai 2014 av Andrull Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Forskjellen er vel at de dårlige førerene her raskt blir sortert ut, samt at sjansen for kollisjon med andre er mindre. Joda, aldri så galt at det ikke er bra for noe, også blir det jo bedre plass på veiene også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg