Nizzen Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 er sjelden jeg har merket at draw distance og object detail har hatt innvirking på cpu. men overasker ikke meg at du mener det, er sjeldent du mener det samme som meg. Mesh quality har direkte påvirkning på cpu i Battlefield 3. Kan også friske opp med at overklokk av cpu OG minne hjelper mye for minimum og da average fps i BF3 multiplayer. For de som ikkje har sett benchmarkene mine i bf3: stock 4770k med 2x titan skjermkort (ikkje forskjell på 2 eller 3 GTX 680 VS 2 eller ett titan i bf3 der cpu er flaskehals) Eks. toppen av hotellet på Sharqi og hvor man ser mot byen. Stock cpu får jeg ca 60 fps. Med overklokk til 4800mhz så får jeg ca 80-85 fps. Med Overklokk av minnet (2666mhz+) så er jeg å snuser oppi 100fps. Cpu er ikkje flaskehals i bf3 multiplayer i det heletatt..... i7 860 i bf3 må suge noe J"#¤%/! Mener jeg Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 17. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Jeg har sett benchmarkene og det stemmer nok at det suger litt. Her er en annen fyr som ble lei av suginga for et år siden: Skjermkortet er et single EVGA GTX670 FTW @1215/6500 Caspian Border Multiplayer 60-sec run - All Ultra/No MSAA Det ser ikke ut til at det er noen grunn til å være kjip med spenningen hvis man sitter på en i7 870 og har lyst å plukke noen skalper i multiplayer. http://forums.anandtech.com/showthread.php?t=2257414 Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 17. august 2013 Rapporter Del Skrevet 17. august 2013 Mesh quality har direkte påvirkning på cpu i Battlefield 3. Kan også friske opp med at overklokk av cpu OG minne hjelper mye for minimum og da average fps i BF3 multiplayer. For de som ikkje har sett benchmarkene mine i bf3: stock 4770k med 2x titan skjermkort (ikkje forskjell på 2 eller 3 GTX 680 VS 2 eller ett titan i bf3 der cpu er flaskehals) Eks. toppen av hotellet på Sharqi og hvor man ser mot byen. Stock cpu får jeg ca 60 fps. Med overklokk til 4800mhz så får jeg ca 80-85 fps. Med Overklokk av minnet (2666mhz+) så er jeg å snuser oppi 100fps. Cpu er ikkje flaskehals i bf3 multiplayer i det heletatt..... i7 860 i bf3 må suge noe J"#¤%/! Mener jeg mener du ja, og er helt greit for meg om du syns den suger...men for min del så holder 60fps lenge i bf3. når det er sagt så spiller jeg ikke så mye bf3 anyways, selve spillet er ikke så bra i min bok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå