Skompa Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hei, Jeg tenker å ha denne i garasjen så jeg får nett dit. Men det er 2 murvegger imellom, så jeg når ikke nettet mitt fra garasjen nå. Lurer på om denne kan hjelpe? http://www.clasohlson.com/no/WiFi-repeater,-Netgear-N150/38-4883 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hvis du ikke mottar nett der nå, så vil nok ikke en repeater på samme plass hjelpe. Du kan jo prøve homeplug og så et trådløst aksesspunkt (eller router) i garasjen. Lenke til kommentar
Skompa Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Homeplug funker den uavhengig av strømnettet til leiligheten? eller hvordan funker det? Min garasje er en del av en garasjerekke med strømtilknytting. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det må nok helst være innenfor samme sikringsskap begge steder. Lenke til kommentar
Skompa Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Okey.. Da går nok ikke det. Noen andre ideer på å få nett dit da? Lenke til kommentar
Skompa Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Det blir for langt, og ikke mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå