Mala Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 hei å hp folkens, skal bygge opp gamle maskina til lillebror min. men d har seg sånn at dette hovedkortet ikkje har no manual. så kommer spørsmålet: alle de kablene til power on,reset,hdd led osv, om eg kobler disse feil, kan d da skade kortet på noen måte. spørsmålet hørs nokså skutt ut d, men tar ingen risker :-) på de nyere maskinene eg har koblet sammen var ikkje dette no problem.. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er ikke noe problem å koble disse feil verken med nye eller gamle hovedkort. Det eneste som skjer hvis du kobler feil er at det rett og slett ikke virker. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Står det ikke hva som er hva på selve hovedkortet da? Som the_lynx sier så skjer det ikke noe annet at LED'ene ikke virker om du kobler de feil. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 vel var vel det eg trudde, men tenke å ikkje ta noen sjangser. Hadde fått en paselig lillebror på nakken da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå