fjarle Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Vi refererer til den amerikanske prisen, iom at den inntil dagen før publisering var den eneste som var tilgjengelig. Dessuten er det verdt å merke seg at de første enhetene nok er kunstig dyre, og at det mest sannsynlig dreier seg om gråimport. Da forrige utgave av Nexus 7 etter hvert stabiliserte seg, og ble tilgjengelig i flere kanaler, ble den liggende på omtrent 1700 kroner i 16 GB-utgave, altså rundt tre hundrelapper over amerikansk pris. Vi går nærmere inn på pris i testen av nettbrettet Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Mtp reklamasjon og div, har god reiseforsikring, samt at eg kan fremdeles ta meg råd til at ein vert ødelagt for så å få tak ein ny frå usa til 229$ gjennom bekjente ser borte. Det er ein sjangse som eg er fint villig til å ta, er ikkje så ofte at ting blir ødelagt.God reiseforsikring? Det har jo lite med risikoen å bestille fra USA å gjøre?AtW I utgangspunktet har det vel lite med saken å gjøre, ja, men han ser vel for seg at et "uhell" kan inntreffe, da. Hva er forresten greia med å skrive signatur manuelt? Lenke til kommentar
snikende Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Bestilte 32 GB på lørdag, fikk den på døra mandag ettermiddag. Snakk om rask levering! Ble totalt 1550,- inkl. frakt (ble ikke noe moms og toll). Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) (ble ikke noe moms og toll). Har du snakket med tollvesenet om dette? Endret 15. august 2013 av LoveAmiga Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Vi refererer til den amerikanske prisen, iom at den inntil dagen før publisering var den eneste som var tilgjengelig. Dessuten er det verdt å merke seg at de første enhetene nok er kunstig dyre, og at det mest sannsynlig dreier seg om gråimport. Da forrige utgave av Nexus 7 etter hvert stabiliserte seg, og ble tilgjengelig i flere kanaler, ble den liggende på omtrent 1700 kroner i 16 GB-utgave, altså rundt tre hundrelapper over amerikansk pris. Vi går nærmere inn på pris i testen av nettbrettet Med tilsvarende priser burde 32GB utgaven av 2013 versjonen havne rundt 2100 kroner. (den koster 70 dollar mer i USA en hva 16GB versjonen av 2012 utgaven gjorde). Lenke til kommentar
genesis Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Bestilte 32 GB på lørdag, fikk den på døra mandag ettermiddag. Snakk om rask levering! Ble totalt 1550,- inkl. frakt (ble ikke noe moms og toll). How u do this? Endret 9. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Kan dere ikke lage en innpakningsvideo og? Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 De forskjellige prisene henviser til 16GB og 32GB utgaven. Lenke til kommentar
snikende Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 How u do this? Brukte eBay, men vanligvis så bruker det å ta et par uker på slike varer ved billigste alternativ for frakt. Lenke til kommentar
Karamell2 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Bestilte 32 GB på lørdag, fikk den på døra mandag ettermiddag. Snakk om rask levering! Ble totalt 1550,- inkl. frakt (ble ikke noe moms og toll). How u do this? Snakk om flaks, finner ikke noen til den prisen nå. Minste pris er 265 $ + frakt = 1950.- kr. Vi får håpe du ikke har fått Tegra chipset ;-) edit: var egentlig snikende og ikke genesis jeg ville kommentere. Kanskje snikende har en link til kjøpet sitt ? Det hadde jo vært fint. Eller er det 16gb ? Det er ingen jeg finner som selger 32 Gb for 229 $ Snakk om bløff ! :-) Endret 16. august 2013 av Karamell2 Lenke til kommentar
snikende Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ser at prisen varierer mye, og samme selger som jeg kjøpte hos har økt med nesten $50! Kan være lurt å avvente til det synker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg