ChrisR Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei. Jeg har fått i oppdrag og fikse en Packard Bell. Først var det harddisken som var ødlagt, har skiftet den, men så kommer det flere problemer. Har prøvd å google problemet, testet forskjellige metoder, men ingen fungerer. Det som er prøvd Installert windows fra en annen maskin. Deaktivert LAN boot Skiftet mellom boot orders (CD og harddisk) Skiftet SATA mode. (IDE og AHCI) Satt bios tilbake, sånn den var når den kom fra fabrikk. Feil meldingen PXE-E61: Media test failure, check cable PXE-M0F: Exiting Broadcom PXE ROM. No bootable device -- insert boot disk and press any key Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det som skjer er at den ikke finner noen boot disk, så den prøver å boote fra LAN (PXE). Du har prøvd å sette CD til første boot device, altså før LAN boot? Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Det som skjer er at den ikke finner noen boot disk, så den prøver å boote fra LAN (PXE). Du har prøvd å sette CD til første boot device, altså før LAN boot? Det har jeg. Valgt LAN Boot som nr. 5. Altså, siste boot valget, siden jeg ikke får tatt den bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå