AppelsinMakrell Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har tenkt å kjøpe ny mobiltelefon. Fra før av har jeg hatt S2 lenge, men den er møkk. Batteri er litt viktig for meg, og jeg lurer litt på hvordan de er i størrelse i forhold til hverandre. Takk ! Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nå vet jeg ikke hvor lenge du skal ha mobilen, men hvis det skal være en periode på over 3+ anbefaler jeg at du kjøper noe mer oppdatert. Du kan for eksempel velge Iphone 5s som kommer snart, eller S4 HTC One Xperia Z. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Fra før av har jeg hatt S2 lenge, men den er møkkFactory reset? Seriøst dog, S3 er betydelig større enn den andre, men føles for min del både bedre og lettere i hånden. Endret 14. september 2013 av mandela Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Orker ikke kjøpe 5S eller S4.. blir så dyrt. Har hatt S2 i nesten 2 år nå. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Orker ikke kjøpe 5S eller S4.. blir så dyrt. Har hatt S2 i nesten 2 år nå. Hvis du ikke må ha ny telefon umiddelbart eller helst vil ha Android, anbefaler jeg at du venter en måneds tid. Apple lanserer ny(e) telefon(er) 10. september, og dagens iPhone 5 vil da mest sannsynlig falle i pris. I tillegg ryktes det at en billigmodell vil bli lansert. iPhone 4 er tre år gammel, og mange av iOS’ (Apples operativsystem) nyeste og beste funksjoner støttes ikke av iPhone 4. 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg kan påstå at iPhone 4 vil føles kjappere i brukeropplevelsen, men vil være et veldig dumt kjøp i 2013. Kjøp deg S3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå