KRIZx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei, Jeg har installert Windows 7 på SSD nå og vil konfigurere slik at når jeg laster ned filer (o.l) så skal dette lagres på hdd, hvordan gjør jeg dette? Prøver å google etter svar, men vetikke hva jeg skal google etter.. Takk for svar på forhånd 1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Når du installerer ting velger du hvor du vil installere det til under installasjonen. Når du laster ned fra nettleser endrer du i instillingene der. Når du laster ned fra feks. utorrent endrer du det også der -_- Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Når du installerer ting velger du hvor du vil installere det til under installasjonen. Når du laster ned fra nettleser endrer du i instillingene der. Når du laster ned fra feks. utorrent endrer du det også der -_- Takk for svar, har fikset det nå Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Men i "Dokumenter" så er rooten C:/ jeg vil endre den til E:/ hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Du har installert windows på C, derfor vil det være noen mapper og slikt som vil være der. Dokumenter mappen vil ikke bli fylt med store mengder filer så lenge du ikke lagrer ting der med vilje. Lenke til kommentar
KRIZx Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Ja riktig, men da har jeg fikset det slik som jeg ville ha det! Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå