Albert Andersson Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Daggry. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stenvik Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Liker lyset, lav vinkel - og morgenstemningen du har fanget så bra! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Fin morgenstemning. Hei. Takk for positiv kommentar ! Dagen startet klar og fin, men i løpet av få minutter hadde tåka lagt seg over hele distriktet. Jeg grep fotobag'en, tok plass i bilen, og kjørte til steder der et slikt tåketeppe ville kunne passe inn. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Liker lyset, lav vinkel - og morgenstemningen du har fanget så bra! Hei, og takk for hyggelig og positiv kommentar ! Jeg våknet tidlig den dagen bildet ble tatt, og fra stuevinduet så jeg at tåka var i ferd med å fortrenge sollyset. Fotoutstyret ble lagt i bilen, og så bar det i vei til noen få steder jeg trodde kunne gi brukbare "tåkebilder". Det aktuelle bildet ble tatt i det tåka var i ferd med å lette og solstrålene såvidt krøp over åskammen, Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg