Gå til innhold

Skal ha en skikkelig dritt-mobil billigst mulig

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, Siemens A50 eller noe slikt var veldig billig en vending..

selv kjøpte jeg en veldig billig og veldig enkel Sony Ericsson T100 til ca tusenlappen...uten abb vel å merke

anbefales hvis man ikke trenger noe dill, men at man setter pris på en liten og vel-designet telefon i all sin simpelhet... :yes:

Lenke til kommentar

Da fikk jeg tak i en helt gratis mobil som jeg skal dytte kontantkort i.

Det er da en Nokia-model, antagelig tidligere enn 540-modellen - en antagelse som jeg bygger på at den jeg har ser grimmere ut.

Men hvis jeg prater i den, så kommer lyden frem til personen i andre enden? Det er ikke slik at jeg må skifte cover på den, eller male den i sjokk-rosa for å kunne bruke den?

Trenger jeg spill på den for at den skal virke? Jeg bare lurer, for jeg kan så lite om mobil. Blir mobilen bedre hvis jeg setter noen blinkende lys på, og legger inn høye ringetoner?

Lenke til kommentar

Trenger jeg spill på den for at den skal virke? Jeg bare lurer, for jeg kan så lite om mobil. Blir mobilen bedre hvis jeg setter noen blinkende lys på, og legger inn høye ringetoner?

Det aller viktigste er egentlig at du setter på noen polytoniske ringetoner og så setter ringevolumet på nærmere maks. Først da vil telefonen din fungere skikkelig. Dette er ikke så viktig dersom du befinner deg alene, men dersom du er ute blant folk så MÅ du huske på å gjøre dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...