DrDoogie Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Topic sier vel alt. Gidder ikke betale ei krone for telefonen, og skal sperre den for utringning. Any suggestions, eller blir're brukt-telefon? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vis du skal ha en billig dritt mobil, som er ny, så burde du gå for Nokia 2100, og vis du skal ha en brukt billig dritt burde du gå fra alt med 3310 til 5110. Lenke til kommentar
surtur Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 tja, Siemens A50 eller noe slikt var veldig billig en vending.. selv kjøpte jeg en veldig billig og veldig enkel Sony Ericsson T100 til ca tusenlappen...uten abb vel å merke anbefales hvis man ikke trenger noe dill, men at man setter pris på en liten og vel-designet telefon i all sin simpelhet... Lenke til kommentar
8210fan Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 A35. får den til 98,- hos commit Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 du kan få kjøpe min M35 for 200,- Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 gå for nokia, kongen Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hvis du absolutt skal ha en dritt-telefon, da kan jeg anbefale motorola c350...værre telefon har jeg aldri hatt...men det er min mening, vet ikke hva andre syns om den. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hehe, vi slaktet den helt. Er mer spent på de nye motorolaene som kommer nå, C250, C450 og C550. :-) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 Da fikk jeg tak i en helt gratis mobil som jeg skal dytte kontantkort i. Det er da en Nokia-model, antagelig tidligere enn 540-modellen - en antagelse som jeg bygger på at den jeg har ser grimmere ut. Men hvis jeg prater i den, så kommer lyden frem til personen i andre enden? Det er ikke slik at jeg må skifte cover på den, eller male den i sjokk-rosa for å kunne bruke den? Trenger jeg spill på den for at den skal virke? Jeg bare lurer, for jeg kan så lite om mobil. Blir mobilen bedre hvis jeg setter noen blinkende lys på, og legger inn høye ringetoner? Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Utsøkt ironi, min herre. Tommelen opp, du er nok en sunn mobilbruker. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Trenger jeg spill på den for at den skal virke? Jeg bare lurer, for jeg kan så lite om mobil. Blir mobilen bedre hvis jeg setter noen blinkende lys på, og legger inn høye ringetoner? Det aller viktigste er egentlig at du setter på noen polytoniske ringetoner og så setter ringevolumet på nærmere maks. Først da vil telefonen din fungere skikkelig. Dette er ikke så viktig dersom du befinner deg alene, men dersom du er ute blant folk så MÅ du huske på å gjøre dette. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hvorfor ikke sette meldingsvarsel på maks mens du er igang? eller for den saks skyld ha den med inn i timen (går på skole) med høyt på absolutt ALT? Er logoer viktig egentlig? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Det er vel enkelt .. Nokia lager mange dritt telefoner, Hey, dem lager kun dritt telefoner :-? Men prisen for Nokias dritt telefoner er vel i det heoyste laget for deg. Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 kjøp en brukt gammel Motorola StarTac 130 den eier:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå