skidrow Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 har et problem med at jeg blir nektet enkelte ting fordi jeg ikke er administrator, saken er at jeg er det! jeg er eneste bruker og har da eneste kontoen, på den kontoen står det at jeg er administrator, men når jeg da eksempelvis kjører spybot, får jeg beskjed om at programet ikke kan fjærne uønskede programer pga jeg ikke er administrator! har også hendt før, i ulike situasjoner, at jeg blir nektet tilgang pga dette, så hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Kan det ha noe med User Account Control å gjøre? Prøv å justere eller skru UAC av (ikke permanent med mindre du forstår og aksepterer konsekvensene av det). http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/turn-user-account-control-on-or-off 1 Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 takk, da prøver jeg det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Selv om du er administrator, så kjøres ikke programmet som administrator før det ber om opphøyede rettigheter, eller du velger å kjøre som administrator.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå