Fylling Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Hei! Eg sitter å leiker med webdesign og la merke til at det blir spawnet a tags random plasser, som wrapper footer og nokon article tags på siden 0.o Dette forsvinner berre når eg fjerner zepto.js(minner om JQuery), og ingen andre ressurser. Eg sitter å kontroll sjekker det med firebug, men er det nokon andre måter eg kan finne ut kva som danner a tagsene? Eg begynner å bli trist, dette er dag 3 Endret 14. august 2013 av Fylling Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvis du poster litt kode blir det mye enklere å hjelpe deg. Gi oss linken til nettsiden din hvis den er «live», eller post kode (i spoiler-tag). Lenke til kommentar
Fylling Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Hvis du poster litt kode blir det mye enklere å hjelpe deg. Gi oss linken til nettsiden din hvis den er «live», eller post kode (i spoiler-tag). Kva kode vil du eg skal poste da? html? css? fjerner eg alt av eiget js så er den der fortsatt. Eg kan sikkert poste html: http://pastebin.com/K6aV0nAe og css: http://pastebin.com/cVAaAFKH Der er heilt sikkert mykje unødvendig og slikt, men eg har ikkje sjekket og fikset opp alt enda Uanset, eg antar at js ikkje blir relevant ettersom eg har utelukket dette. Edit: og eg skal sette opp a tags for folk som har deaktivert javaskript. Endret 13. august 2013 av Fylling Lenke til kommentar
Dundas Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Eg begynner å bli trist, dette er dag 3 Hva med å bruke emnefeltet til det det er ment til, så jeg slipper å klikke meg inn i innlegget for å se hva det dreier seg om? Lenke til kommentar
Fylling Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Det berre forsvant 0.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå