Rubbarull Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Heisann! Skulle gjerne fått fram noen gamle minner med Mulle Mekk bygger (bår/fly). Men så er det noen problemer da, hovedproblemet er vel at jeg har win 7 og sist jeg spilte det var på win 95... Men lurer på om det er noen luringer her som har noe triks eller tips for å få dette på kjør? Takk på forhånd! 1 Lenke til kommentar
Rubbarull Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Får opp 2 error's når jeg prøver å starte! 1. Problem opening "MULLEBAT.EXE" 2. Script error: frame dont defined Lenke til kommentar
Rubbarull Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Mulle Mekk Bygger Fly error 1. Etter spiller har startet og jeg får sett noe video snutter, kommer denne meldingen "Sett inn orginalplaten, klikk på OK og start programmet på nytt" Beklager mange post om samme tema! Lenke til kommentar
Zhyl0 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er dette som skjer med slike gamle spill som (ofte) er basert på Shockwave. Kjører du 64 eller 32 biters Windows 7? Et godt sted å starte med er med 32-bit, dersom spillet er laget for 16bit operativsystem (64bit støtter 64/32, mens 32bit støtter 32/16). Deretter kan du forsøke å installere en eldre versjon av Shockwave, dersom den nyeste ikke er kompatibel. Her er en 7 år gammel en som du kan prøve http://www.oldapps.com/shockwave.php?old_shockwave=4 Det angående Mulle Fly, (som jeg mener å huske spill som feks Flåklypa Grand Prix sliter med) går på at spillet ikke finner stasjonen hvor spill-plata står i. For noen spill har jeg klart å løse det med å endre stasjonsbokstav på en av mine disker, så jeg kan sette cd/dvd-stasjonen som D: (virker som noen spill er satt opp til å kun lete etter platen på D:) Det er mulig du må ned til Windows XP for visse spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå