LaStrada Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei! Jeg har fått meg mitt nye hovedkort, ICG-7 med P4 2,8 ghz... Er bare et problem, jeg får ikke no skjermbilde, så da lurte jeg egentlig hva som var galt..!!! Skjermkortet mitt er et GeForce 4 Ti4400 V8440. Skjermkortet fungerer på min gamle pc (se sigg), så det skal ikke være noe galt med skjermkortet. Så jeg lurte på hvor mange volt skjermkortet mitt kjører på? For det står at hovedkortet ikke støtter 3,3 V (eller no sånt) , så da lurte jeg på om kortet mitt kjørte på det, slik at jeg må kjøpe nytt? Er blitt "glad" i kortet mitt nå, kan klokkes mye, og er mer enn nok for meg, så jeg har ikke så veldig lyst til å kjøpe nytt Takker for alle svar! Mvh LaStrada Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg kan vel nevne at for et par timer siden takket den ene minne brikken min for seg. Da jeg startet opp maskinen fikk jeg ikke bilde på skjermen, og maskinen POST'et ikke. Om det er tilfelle hos deg også er en annen sak, men... Grunnen til at jeg mener at skjermkortet ditt skal være komputabelt med resten av systemet ditt er at jeg selv sitter med et i875P hovedkort, P4C prosessor og et GF4 v8460 skjermkort. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Sjekk at skjermkort og minnebrikke® sitter skikkelig ned i slotene. Hvis ikke, blir det ikke noe bilde. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Alt sitter som det skal.... Har testa med andre minne brikker og alt som er... Hører at harddisken starter og begynner å jobbe, så JEG vil si at pc'en starter opp. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Husket du å slå på skjermen? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 LOL Ja, jeg huska det det står bare "No Signal - Cable Connected" Så kabelen er hvertfall kobla til.... Lenke til kommentar
DevN Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Får sjekke litt ledninger o.l. da gutt. Men stol ikke på det skjermen sier... Er ikke alt som stemmer. Prøv annet skjermkort i pc'en som ikke får bilde. Prøv skjermen på en annen pc. Bare å prøve seg fram, er vanskelig og si hvor problemet ligger. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 skjermen funker fint den, det er den jeg bruker nå. Og har testa et gammelt Riva TNT2 kort, som funker helt fint på denne pc'en, men ikke den nye Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 skjermen funker fint den, det er den jeg bruker nå.Og har testa et gammelt Riva TNT2 kort, som funker helt fint på denne pc'en, men ikke den nye Det TNT2 kortet er vel ikke 4x AGP?I såfall er det grunnen til at ikke det funker. Prøv å resett CMOS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå