nnameffa Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nettopp kjøpt meg Sony Xperia Tablet Z og trenger noen gode råd til en bra kontorpakke. Officesuite følger med, men bare som dokumentfremviser. Må betale for å behandle /redigere. Noe annet som er bedre enn dette? Betaler gjerne for ett bra program. Noen anbefalinger til epostklient også? Virker som det er litt få muligheter i den medfølgende. Mulig jeg ikke har fått med meg alt. På forhånd takk for gode råd!! Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg er ikke veldig avansert bruker når det gjelder office på nettbrett, men bruker selv Kingsoft office på min Tablet z. Koster nada, så verdt et forsøk Lenke til kommentar
Winnetou2012 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Har også kingsoft office på både Nexus 7, Huawei Honor, og Windows 8 PCn min. Må si jeg er ganske fornøyd ;-) Lenke til kommentar
nnameffa Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Takk for svar, Kingsoft fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå