steinhun Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hei folkens! Skal ha meg et nytt headset. Bruksområdet er bredt, både lytting til høykvalitets musikkfiler fra datamaskin, titting på film og serier, og spilling. Trenger også å bruke headsettet til Ventrilo/Mumble/TS3. I lengre tid har jeg venta på at Logitech headsettet mitt skulle ryke, og har siklet en del på QPAD QH-1339. Men dette har jo begynt å bli en "eldre" modell. Lyd blir ikke gammel, det er jeg klar over. Men er det andre modeller som bør vurderes opp mot denne i samme prisklasse? Jeg tenker å kjøpe et Asus Xonar STX samtidig som headsettet. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har den iallefall sammen med et ekstern lydkort. Superfornøyd, har ikke funnet noen konkurrenter i prisklassen så langt, men AKG Quincy Jones Q701 osv får bare skryt. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Det blir vel heller QH-1339. Det AKG headsettet såg rett og slett "skralt" ut. Mangler mic også. Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hører iallefall ting jeg ikke hørte før i spill med 1339. G35 ble så nedtur i forhold at jeg ikke kunne gi det bort engang pga jeg ikke ønsket noen en så dårlig lyd , så kasta det. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Heh, det er G35 jeg også er misfornøyd med. Skal bli herlig med en oppgradering :-) Asus lydkortet jeg har sett på har fått god kritikk på forskjellige tester. Hvilket lydkort bruker du mot 1339 headsettet? Endret 14. august 2013 av Celeb0rn Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 http://www.hardware.no/artikler/creative-sound-blaster-recon3d-professional/107628 Denne. Hadde kanskje ikke valgt denne idag, men hadde en og en ting og det var forskjell på hver oppgradering. Rustninger klirrer når man løper i wow og fotsteg hører jeg mye før i BF3 ++ VS G35. Hører på sanger og hører ting jeg ikke visste var der før. Lenke til kommentar
steinhun Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Har fått både kortet og headsettet nå, og har montert det. Jeg får rett og slett ikke satt store nok ord på forskjellen mellom G35 og denne comboen her. Kan definitivt anbefale dette til andre som er på utkikk etter det samme! Superfornøyd! Lenke til kommentar
dopus Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 hehe.G35 er ikke akkurat noe HIFI headset da. Merket stor forskjell da jeg gikk fra g35 til Denon ah-d1100+soundblaster z lydkort. Sitter igjen med et inntrykk at hifiheadset + mic stort sett gir bedre lyd enn dedikerte "gaming" headset med mic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå