Spernes Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Bever Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Hei. Jeg har beskjeden erfaring når det gjelder fotografering av bevere, men vet at det er lettest å se dem i aktivitet i grålysningen eller i skumringen. Det kan være krevende både visuelt og fotografisk, og etterarbeidet omfatter gjerne fargekorreksjon og støyfjerning. Jeg synes du har tatt et meget bra beverbilde ! Har du benyttet stativ, beanbag eller annen support for 150-500-objektivet ? Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 Hei.Jeg har beskjeden erfaring når det gjelder fotografering av bevere, men vet at det er lettest å se dem i aktivitet i grålysningen eller i skumringen.Det kan være krevende både visuelt og fotografisk, og etterarbeidet omfatter gjerne fargekorreksjon og støyfjerning.Jeg synes du har tatt et meget bra beverbilde !Har du benyttet stativ, beanbag eller annen support for 150-500-objektivet ?Vennlig hilsenAlbert Andersson. Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette er et slikt flaks-bilde. Så den tilfeldigvis fra bilen en ettermiddag i våres. Snudde og gikk over et jorde og knipset i vei på frihånd. Så ble det dette av 30-40 bilder som ble bra. har kroppet litt og skarpet litt, men farger gjør jeg lite med fordi jeg er fargeblind. Det kan fort bli riktig ille! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg