TaZ Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Har en galaxy 8.9 3G fastmont. i bilen og bruker wimp til musikk,trenger en måte til å lukke wimp så det ikke tapper batteriet..bruker tasker til å slå av/på skjermen + div når jeg skrur av/på tenningen men får ikke lukket wimp med tasker,noen som vet om en løsning.. Har root.. Event. Går det bedre med spotify da jeg tenker på å bytte snart... Problemer nå er at jeg kjører for lite til å opprettholde batteriet mer enn en uke ca. siden wimp suger strøm selv om den er pauset. Endret 13. august 2013 av TaZ Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Et tips kan være Llama, særlig om du har root. Det er et program som er veldig fleksibelt, du kan si at under en viss strømprosent skal en handling skje. Mulighetene er mange, du kan også ordne sånn at den skrur av wimp når du kommer hjem (Ved bruk av mobilnettantennene). Vet ikke om dette er akkurat det du leter etter, men det er et tips Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. august 2013 Forfatter Del Skrevet 16. august 2013 Taker fixer det samme men problemet er å få avsluttet wimp.. Lenke til kommentar
Daniel.ab Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Første treff på google : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.laptopfreek0.taskkill Har ikke orket å prøve det, men ut i fra beskrivelsen så skal det vel gjør jobben du er ute etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå