vegham Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Finst det noen program eller noe eg kan gjøre sånn at dataen slår seg av på et vist tidspukt uten at eg rører den ?? eller restarter ?? Hadde vert fint om den kunne starta den oppigjen også. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 TaskScheduler kan vel skru av maskina di på et visst tidspunkt. Skru på må du inn i BIOS'en på power-saving og wakeup events for å fikse hvis du vil at maskina skal skru seg _helt_ av (kaldstart). Dvale-settingen er jeg mer usikker på. Lenke til kommentar
vegham Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Du mener wake up settings er sånn at datan kan slå seg på av seg sjøl ? Har sett det inni BIOSen men aldri rørt det, har som sagt ikkje vist ka det var. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Ja, det er finslig. Sett dato som dag 0, og du får oppvekking _hver_ dag. Greit hvis du ikke har vekkerklokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå