mimmimor Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Slik ser brødet ut jeh ønsker og lage. Mine ser overhode ikke slik ut for å si d slik. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Prøv psilocybes eltefrie brød. Jeg har i hvert fall hatt stor suksess med det. 1 Lenke til kommentar
mimmimor Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Du knar ikke deigen etter den er hevet en natt..... bare rett i form og heving i en time. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja, den er ganske seig og klissete, så det er ikke så mye å kna på egentlig. Bare heller den rett i form. Lenke til kommentar
mimmimor Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Prøvd og heve den i forma overnatta og steke den på morgenen? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nei, det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
mimmimor Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Tuuuuusen hjertelig takk!!! Dette skal prøves. Håper jeg får d til! Lenke til kommentar
Flin Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Som det nevnes er det viktig å la det heve ordentlig. Det er også viktig at du ikke lager for tung deig, ikke bruk for mye mel. Det finnes også ting du kan ha i brødet for å få det til heve, jeg har foreksempel litt bakepulver i mine bakeverk og det bidrar til at det hever litt ekstra. Beer-bread fra foodwishes.com er et veldig godt brød og det ble veldig luftig. Han snakker også litt om å bake brød, anbefaler å sjekke det ut. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Som nevnt er det spesielt viktig å ikke bruke for mye mel. Bruker du mye ekstra mel når du behandler deigen så har du i utgangspunktet endret oppskriften. Du vil da aldri få det beste resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå