LaStrada Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei! Ble litt usikker på hvor jeg skulle plassere denne posten, men trur dette ble riktig... Jeg har fått meg mitt nye hovedkort, ICG-7 med P4 2,8 ghz... Er bare et problem, jeg får ikke no skjermbilde, så da lurte jeg egentlig hva som var galt..!!! Skjermkortet mitt er et GeForce 4 Ti4400 V8440. Skjermkortet fungerer på min gamle pc (se sigg), så det skal ikke være noe galt med skjermkortet. Så jeg lurte på hvor mange volt skjermkortet mitt kjører på? For det står at hovedkortet ikke støtter 3,3 V (eller no sånt) , så da lurte jeg på om kortet mitt kjørte på det, slik at jeg må kjøpe nytt? Er blitt "glad" i kortet mitt nå, kan klokkes mye, og er mer enn nok for meg, så jeg har ikke så veldig lyst til å kjøpe nytt Takker for alle svar! Mvh LaStrada Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Skjermkortet der skal være komputabelt med resten av systemet ditt. Start med å lage en ny post i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå