Gå til innhold

Samsung Galaxy Note III får enormt batteri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen så tror det kommer til å vær mulig å flytte apps til sd kort sånn så på s4? Håper at 32 og 64 blir tilgjengelig i Norge så vi ikke blir låste med kun 16 gb. Blir litt lide når vi ikke kan flytte apper til sd kort.

Jeg håper heller på at den faktisk blir tilgjengelig i 64GB utgave, og at den ikke er urimelig overpriset. Da skyter de seg selv i foten.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det noen så tror det kommer til å vær mulig å flytte apps til sd kort sånn så på s4? Håper at 32 og 64 blir tilgjengelig i Norge så vi ikke blir låste med kun 16 gb. Blir litt lide når vi ikke kan flytte apper til sd kort.

garantert, dette er noe samsung styrer selv.

Lenke til kommentar

garantert, dette er noe samsung styrer selv.

Hva mener du?

Lenke til kommentar

Ser sammobil melder om 3200 mAh og exynos octa 5420 SoC, isåfall ville jeg vært meget usikker på hvordan batterilevetiden kommer til å være.

Jeg tror de kommer til å øke batterikapasiteten mer enn 3%, og at det kommer både en exynos versjon og en snapdragon versjon, men det er jo ren spekulasjon.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...